Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:41:49 GMT

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۷۸۶۰

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان معرفی شد

به گزارش ایرنا قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور روز سه شنبه در معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار داشت: باید با شفاف سازی هر چه بیشتر امور به سمت و سویی برویم که مردم بدانند موقوفات کجا و چگونه هزینه می شود.
عبدالرضا عابد گفت: در راستای شفاف سازی درآمد موقوفات و بقاع متبرکه؛ سازمان اوقاف و امور خیریه با ایجاد سامانه جامع دیجیتالی اسناد اقداماتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین پیوند اجاره نامه موقوفات نظم یافته و اسناد موقوفه ها هم در سامانه جامع موقوفات کشور ساماندهی شده یا در حال انجام است.
وی ابراز داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای منویات واقفان کمک به توسعه کشور و ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف و رفع دغدغه های مردم را سرلوحه کارش قرار داده و از مشارکت های نهادهای عمومی و نیکوکاران استقبال می کند.
به گزارش ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: مسوولان در راستای وظایف ذاتی خود باید مطالبات بر حق مردم را برآورده کرده و در قبال آن پاسخگو باشند.
علی اصغر طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل قطع طولانی برق در برخی نقاط گلستان اشاره و ابراز کرد: یکی از پست های برق شرق استان بر اثر افزایش بی سابقه مصرف از مدار خارج شده بود که با تلاش سه ساعته کارشناسان ذیربط تعمیر و مجددا وارد مدار توزیع شد.
حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه گلستان هم در سخنانی توسعه همه جانبه فرهنگی و افزایش شاخص بهره وری در موقوفات استان با در نظر گرفتن تولید و اشتغال و پیگیری طرح های توسعه ای را از جمله برنامه های اولویت دار خود برشمرد.
استان گلستان حدود 5 هزار موقوفه و 64 هزار رقبه دارد که حدود 85 تا 90 درصد آنها با نیت اطعام دهی و عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) وقف شده است.
6204/1648/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گلستان اوقاف و امور خیریه درآمد عزاداری معاون سیاسی امنیتی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسی رئیس سازمان امور اجتماعی کشور از رصد عملکرد دستگاه‌های مسؤول در حوزه آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

وی با اشاره به طرح جامع آسیب‌های اجتماعی و تدوین برنامه جامع درباره آن گفت: وظایف و ظرفیت‌های دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی احصا و دفترچه‌ای در این باره تدوین شده است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور سازمان امور اجتماعی را مکلف کرده است عملکرد همه دستگاه‌های مربوط در حوزه آسیب‌های اجتماعی را روزانه به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی کنید. در حقیقت نوعی شتاب بخشی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خود در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی درباره آمارهای آسیب‌های اجتماعی در کشور، گفت: خوشبختانه مساله مربوط به حوزه طلاق در دو سال اخیر دولت سیزدهم کاهش داشته است. همچنین در حوزه اعتیاد در جامعه ایران نیز روند آن متوقف شده است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در خاتمه با اشاره به کاهش سکونتگاه‌های غیررسمی به دلیل توجه دولت به نقاط حاشیه‌ای در کشور، در عین حال تاکید کرد که علیرغم همه کاهش‌ها باید به این موضوعات همچنان توجه صورت گیرد.

کد خبر 6098046

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد