Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که استانداران و شهرداران کلانشهرهای کشور نیز حضور داشتند، تصمیمات مهمی در جهت تسریع و توسعه طرح از جمله در ارتباط با تسهیلات بانکی اتخاذ شد.
بر این اساس یکی از مولفه‌های تشویقی در این برنامه، سپرده وجوه اداره شده توسط سازمان برنامه و بودجه به منظور کاهش نرخ سود تسهیلات برای توسعه گران مشارکت‌کننده در این برنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رابطه با مقررات سهم مالکانه، هم در مورد زمین های دولتی که شناسایی شده و هم در مورد زمین هایی که تملیک می شود، تصمیماتی در راستای رفع موانع در تسهیلاتی که بانک مسکن ارائه می دهد، اتخاذ شد.
همچنین سه تصمیم کلیدی برای تسریع در اجرای برنامه ملی بازآفرینی در این نشست اتخاذ شد که استانداران و شهرداران کلانشهرها گزارش های خود را دراین زمینه به رئیس جمهوری ارائه دادند.
محمد علی نجفی در نشست ستاد بازآفرینی استان البرز درخردادماه جاری نیز گفته بود، با توجه به اینکه یک سوم جمعیت استان در محلات نیازمند بازآفرینی سکونت دارند، بنا براین باید تمام تلاش ها بر بازآفرینی و نوسازی این مکان ها معطوف شود.
وی ادامه داد: امروز توجه دولت و شخص رئیس جمهوری به بحث ستاد بازآفرینی یک فرصت است که استان البرز نیز باید از این فرصت ، استفاده مطلوب کند.
استاندار البرز گفت: درسال جاری پروژه های ستاد بازآفرینی ازاولویت ها بوده که باید در هدف گذاری دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ها تنها دستگاه های اجرایی مسئول دراین زمینه نیستند بلکه سایر دستگاه ها باید کمک کنند.
استاندارالبرز گفت: طرح جامع اقدام مشترک دستگاه های اجرایی نیز باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد و بسترها برای توسعه هرچه بیشتر درالبرز وجود دارد.
وی افزود: برنامه برج سبز گردشگری نیز با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل ها مورد پیگیری قراری گیرد.
یک سوم جمعیت البرز در محلات مور هدف ستاد بازآفرینی هستند که این استان دارای بیش از2 هزارهکتار بافت فرسوده شهری بوده که حدود 714 هزار نفر معادل یک سوم استان در این بافت ها زندگی می کنند.
8029/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره کل راه رییس جمهوری زمین سازمان برنامه و بودجه گردشگری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رسول عطائی افزود: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

او اضافه کرد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد