Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گرگان راه یافتند. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات مرحله نهایی کشتی آزاد لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با شرکت 4 تیم برتر در سالن امام (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد و در پایان تیم‌ های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی راه یافته و به لیگ برتر صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدارهای صبح امروز تیم راه و شهرسازی گلستان موفق شد هیئت کشتی بندرگز را شکست دهد و تیم پتروشیمی بهشهر هم برابر شهر بی‌نقطه ساری به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافتند.

در دیدار دو تیم راه و شهرسازی گلستان و هیئت کشتی بندرگز، در وزن 57 کیلوگرم احسان سنجوری از هیات کشتی بندرگز ، حمید طهماسبی‌زاده از راه و شهرسازی را شکست داد، در وزن 61 کیلوگرم دانیال حجتی از بندرگز، علی‌‌اکبر زرودی از راه و شهرسازی گلستان را مغلوب کرد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی غیاثی یاسر حیدر قلی‌نژاد از بندرگز را از پیش رو برداشت، در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا سرگو از راه و شهرسازی موفق شد محمد یوسفی از بندرگز را شکست دهد.

در وزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند از راه و شهرسازی مقابل علی‌بابا نظری پیروز شد، در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری از راه و شهرسازی محمدجواد حمیدی از بندرگز را شکست داد.

در وزن 86 کیلوگرم مسعود مددی از بندرگز آرش نیرآبادی را از پیش‌رو برداشت، در وزن 92 کیلوگرم رضا بیات از راه و شهرسازی بابک صفری از بندرگز را مغلوب کرد، در وزن 97 کیلوگرم به علت اینکه بندرگز کشتی‌گیری را در اختیار نداشت، علی شعبانی از راه و شهرسازی به عنوان پیروز میدان معرفی شد و در وزن 125 کیلوگرم سید احمد موسوی از راه و شهرسازی موفق شد الیاس بختیاری از بندرگز را مغلوب کند.

دیدار پایانی و رده بندی عصر امروز برگزار و در پایان این مسابقات 3 تیم برتر راهی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور خواهند شد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد