Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سردار عبدالرضا عابد عصر امروز در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: شهدای ما با اینکه امروز از میان ما رفته اند ولی هیچ گاه این طور نیست آنها با آثاری که در بینمان قرار داده اند در بین ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه برخی ها به اشتباه فکر می کنند که در جنگ دفاع مقدس فقط با کشور عراق در جنگ بودیم افزود: حضرت امام(ره) به گردن تک تک ما حق دارد، آن حضرت به ما مطالبی را آموخت و گوشزد کرد که امروز باید عملی کنیم. امروز باید دقت کنیم بعد از حضرت امام چکار کرده ایم؟!

عابد در ادامه امریکا را در مقابله با ایران ناتوان خواند و متذکر شد: امروز کشوری مثل آمریکا اگر می توانست ضربه ای به کشور ما بزند آیا این کار را نمیکرد؟ در تقابل های گوناگون ایران با کمک خدا توانست پیروز شود. در واقعه طبس مگر تجهیزات نظامی وجود داشت؟ ولی همه معادلات آن را نقش بر آب کرد.

وی در خصوص ارتباط با دنیا تاکید کرد: ارتباط با دنیا نیاز هر کشوری است ولی باید در رابطه با امریکا نهایت دقت لحاظ شود آنها هیچ تعهدی به آخرت ندارند چطور می شود با آنها پیمان بست؟!

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این جمله که هدف های بزرگ را نمی توان به سادگی به دست آورد خاطر نشان کرد: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند رمز موفقیت هم وحدت کلمه بود.

عابد هدف دشمن را حمله به انسجام، ایمان، وحدت و اسلام دانست و بیان کرد: نمی شود دست روی دست بگذاریم تا آنها هر کاری که می خواهند انجام دهند. ما با بصیرت و آگاهی کامل در مقابله با آنها ایستادگی کنیم.

وی افزود: این انسجام برای آنها بسیار حیاتی است، هر روز هم با بهانه های واهی کشور ما را می خواهند بهم بزنند. یک روز با گرانی، یک روز با نبود آب و ...

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به خدمات مدافعان حرم تاکید کرد: مدافعان حرم اگر امروز نبودند امروز چه وضعیتی داشتیم؟ داعش به وجود آمده برای نابودی ایران نه برای اشغال سوریه و عراق .

وی گفت: مهمترین کار اوقاف شفاف سازی است مردم باید بدانند چیزی را که وقف می کنند در چه راهی مصرف می شود، این شفافیت مهمترین قسمت اوقاف است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان خواستار شفاف سازی این پرونده شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان خواستار شفاف سازی این پرونده شد.

 

بسمه تعالی
«ای اهل ایمان همواره در همه امور قیام کننده برای خدا و گواهان به عدل و داد باشید و نباید دشمنی با گروهی شما را بر آن دارد که عدالت نورزید؛ عدالت کنید که آن به پرهیزکاری نزدیک‌تر است و از خدا پروا کنید؛ زیرا خدا به آنچه انجام میدهید آگاه است.» سوره مبارکه مائده _ آیه ۸

جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم

با سلام و صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ اکنون که این مرقومه نگاشته می‌شود چند روز از انتشار خبر محکومیت حجت الاسلام ‎محسن ریسمان‌سنج معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان به شش ماه حبس، به اتهام نشر اکاذیب می گذرد.

بنا بر پیگیری ها و بررسی های انجام شده در بحبوحه ماجرای میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز، یک صفحه در شبکه مجازی اظهارات و ادعاهایی را علیه چندین نفر مرتبط با این پرونده مطرح می کند که منجر به شکایت افراد مذکور می شود در ادامه فردی مسئولیت انتشار این اخبار و ادعاها را برعهده می گیرد اما دستگاه قضایی به استناد استعلام گرفته شده از پلیس فتا، ایشان را به اتهام نشر اکاذیب به شش ماه حبس محکوم می کند...
اما بعد..

جناب آقای اژه‌ای 
با توجه به جایگاه حقوقی جناب آقای ریسمان سنج در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری های موثر ایشان در موضوعات گوناگون مانند: اعتراضات کارگری هفت تپه و چندین پرونده مطالبه گری دیگر، در غیاب رسانه های رسمی دستگاه قضای خوزستان جهت تنویر افکار عمومی و تاریک بودن ابعاد پرونده، حاشیه های ایجاد شده اذهان عمومی را مشوش کرده، روح مطالبه گران دلسوز انقلاب را آزرده، فلذا دانشجویان بسیجی استان خوزستان به جهت شفاف شدن موضوع و در راستای جهاد تبیین که در اندیشه مقام معظم رهبری یک واجب قطعی و فوری است، جهت رفع هرگونه نگرانی در ارتباط با تضییع حق ایشان، بررسی مجدد پرونده و دستور عاجل جهت پیگیری موارد ذیل را خواستارند:

۱) اطمینان و رفع شک و شبهه در ارتباط با تسویه حساب و تضعیف جریان مطالبه گر دلسوز انقلاب  

۲) شفاف سازی پرونده و تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌های ذی صلاح دستگاه قوه قضاییه، جهت جلوگیری از سوء برداشت‌ها

۳) در صورت امکان بررسی مجدد پرونده توسط شعب دیگر دادگاه ویژه روحانیت و اجازه درخواست اعاده دادرسی به ایشان

والسلام علی من اتبع الهدی

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است