Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در اولین جلسه قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم الهدی و ستاد اربعین دانشگاهیان گفت: باید در اردوهای دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی اولویت کیفیت برگزاری بر کمیت حضور دانشجویان را مد نظر قرار داده و فرهنگ مقاومت و پایداری از دستاوردهای مهم این اردوها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع قابل اهمیت و نگران کننده در شرایط امروز کشور تلاش استکبار برای تضعیف و ناکارآمدی نظام و از بین بردن مقبولیت آن در نزد مردم است.

سردار سپهر تصریح کرد: امروز کشور در مقایسه با دوران دفاع مقدس از لحاظ منابع, دارایی ها و ظرفیت ها در شرایط بسیار بهتر و مطلوب تری قرار دارد و دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن روحیه مقاومت و پایداری ملت با هدف تضعیف و ناکارآمدی نظام در شرایط کنونی است.

وی گفت: افزایش روحیه و نشاط معنوی باید در برنامه ریزی اردوهای دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی کشور لحاظ شده و برای نتیجه گیری مثبت و دستاوردهای کارآمد در این اردوها باید تلاش ویژه ای داشته باشیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با هم افزایی و همبستگی, برای تسهیل در سفر دانشجویان تلاش کنند.

گفتنی است اولین جلسه قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم الهدی و ستاد اربعین دانشگاهیان عصر امروز با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین, معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری, مدیر کل فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها, مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و دیگر نهادهای ذیربط به منظور بررسی برنامه های ارو های دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد