Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جوانان آسیا از امروز (سه شنبه) در دهلی نو آغاز شده است که نتایج کشتی گیران ایران به این شرح است:
در وزن 55 کیلوگرم «پویا ناصر پور» پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف «جائه آنگ» از کره جنوبی رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر پور در گام بعدی و در مرحله نیمه نهایی «بورونوف» از قزقیزستان را 8 بر صفر شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. حریف او در فینال ویجی از هندوستان است.
در وزن 63 کیلوگرم «بهرام معروف خانی» پس از استراحت در دور نخست« آسیبمایف» از قزاقستان را 10بر صفر شکست داد. معروف خانی در مرحله نیمه نهایی 7 بر 4 از سد «تازایف» از ترکمنستان گذشت و فینالیست شد. او در کشتی پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف «کامول کوزیف» از ازبکستان می رود.
در وزن 77 کیلوگرم «شایان عفیفی» پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف« بیک توردیف» از قرقیزستان رفت و حریف خود را 4 بر صفر شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت. عفیفی در این مرحله «یاماساکی» از ژاپن را 10بر صفر شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. عفیفی در فینال مقابل ساجان از هندوستان مبارزه خواهد کرد.
در وزن 87 کیلوگرم «محمدمهدی ساروی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل «تویومورا» از ژاپن در حالی که 4 بر صفر جلو بود حریف خود را ضربه فنی کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل «کومار سونیل» از هند به پیروزی 9 بر صفر رسید و به فینال راه یافت.
در وزن 130 کیلوگرم «امین میرزازاده »پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با «ساونکوف» از قزاقستان روبرو شد و حریف خود را با حساب 2-1 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله «لیانگ» از چین را 8 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی به مصاف «آریان پانوار» از هند می رود.
رقابت های فینال اوزان فوق عصر امروز سه شنبه و رقابت های پنج وزن دوم فردا چهارشنبه برگزار می شود.
این مسابقات تا 31 تیر ماه ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی جوانان آسیا 5 نماینده کشتی فرنگی ایران ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی