Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد مالی دهیاران طی سال گذشته در راستای رسیدگی به وضعیت هزینه کرد اعتبار تخصیصی با دقت حسابرسی می شود.

تقی کهوریان روز سه شنبه در جلسه گزارش حسابرسی اطلاعات مالی دهیاری های شمال آذربایجان غربی افزود: در سال های اخیر اعتبارات خوبی به ویژه از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها تخصیص یافته که با این اعتبار، اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دهیاران منتخبان شوراهای اسلامی و از بدنه جامعه بزرگ روستایی هستند که عملکرد آنان به عنوان کارگزار همواره مورد ارزیابی مردم است.
وی بیان کرد: بررسی عملکرد هزینه ای دهیاران می تواند زمینه رضایت بیشتر از فعالیت دولت را فراهم کند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: نرم افزار حسابداری در تمامی دهیاریهای استان راه اندازی می شود.
مهدی قهرمانی افزود: همه فعالیت های مالی دهیاری ها در اخذ عوارض و هزینه اعتبارات تخصیص یافته توسط مسوولان مالی دهیاری ها در این نرم افزار ثبت می شود و کارشناسان این دفتر بر روند ثبت اطلاعات نظارت می کنند.
در ادامه این جلسه گزارش عملکرد مالی 25 دهیاری استان به صورت نمونه توسط کارشناسان منتخب حسابرسی ارائه شد.
در حال حاضر بیش از یکهزار روستا در آذربایجان غربی دارای دهیاری است.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد روستا دهياري ها آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری