Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال نسبت به بازنده اعلام شدن این تیم در سوپرجام واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره سوپر جام گفت: من از این تصمیم متعجبم. همه میدانند این فصل به خاطر جام جهانی و جام ملتها بسیار فشرده است و به دلیل همین فشردگی، عملکرد همه تیمهای لیگ و دستیابی آنها به اهدافشان تحت تاثیر قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ زودتر از زمان معمول آغاز میشود که این موضوع قابل تغییر نیست و زمانی که برای سوپرکاپ اعلام شد هم اصلا زمان مناسبی نبود. ما به همین دلیل با حامی مالی مان صحبت کردیم تا به ما کمک کنند برای تعویق این دیدار، ما با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صحبت کردیم و به صورت رسمی هم درخواست خود جهت تعویق این مسابقه را برایشان ارسال کردیم. حالا باشگاه مرا مطلع کرد که مسابقه لغو شده و ناگهان خبر این بود که ما انصراف داده ایم و پرسپولیس برنده شده!

 

او افزود: همه میدانند دربی چه اهمیتی دارد و دلیل ما برای تعویق این مسابقه، اهمیت شرایط دو تیم به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان وهمین طور تیم ملی ایران بوده است. میدانم که همه هواداران استقلال و پرسپولیس در یک موضوع متحد هستند که 2 دربی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. فکر میکنم این مورد نظر فدراسیون و سازمان لیگ هم باشد امیدوار بودم از این هدف بسیار خوب حمایت کنند.

 

سرمربی استقلال اضافه کرد: من نمیدانم شاید این نتیجه یک اشتباه یا سو تفاهم بوده زیرا ما تقاضای تعویق بازی را داشتیم و حالا میگویند استقلال درخواست لغو بازی را داشته و بازنده شده است!


حتی ما میتوانیم سوپرکاپ را با حمایت اسپانسر مشترکمان و در زمانی دیگر در اروپا برگزار کنیم زیرا هزاران هواداران استقلال و پرسپولیس در خارج از ایران و اروپا میتوانند تیمهای محبوبشان را از نزدیک ببینند. ما به این تصمیم اعتراض داریم و آن را نمیپذیریم. سازمان لیگ و فدراسیون شماره مرا دارند و میتوانند هر زمانی از شب و روز با من تماس بگیرند برای تعویق این بازی.


به عنوان نماینده استقلال، من و همه اعضای تیم به همه هواداران استقلال در همه دنیا سلام میرسانیم.

 

شفر در پایان گفت: فقط یک نکته جالب برای من هست و آن هم اینکه تیم خونه به خونه حریف ما در فینال حذفی رسما نامه داد و گفت که بازی نمی‌کنند و خیلی‌ها تلاش کردند تا آن بازی برگزار شود. آن زمان این نامه انصراف مهم نبود ولی الان نامه درخواست تعویق بازی از سوی ما به منزله انصراف تلقی شده است؟! منطقی این بود که نامه رسمی ما را رسما با یک نامه جواب می‌دادند و می‌گفتند که نمی تو‌انیم تاریخ دیگری برای سوپرکاپ پیدا کنیم.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم بازیان دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: باور این بود که این کار اتفاق نمی‌افتد. ما باید باور کنیم که می‌توانیم و به دنبال کارهای نشدنی برویم. قطار واگذاری دو باشگاه ۲۰ سال در حرکت بود و اراده دولت‌های محترم مبنی بر واگذاری به نتیجه نرسید.

وی تصریح کرد: در دولت مردمی سیزدهم این قدم برای خصوصی‌سازی در سال ۱۴۰۱ برداشته شد و با ورود دو باشگاه به فرابورس ۱۰ درصد سهام آنها به مردم واگذار شد و مقدمات واگذاری کلید خورد. در این فاصله با کمک دولت و وزیران ورزش و اقتصاد و همچنین سازمان خصوصی‌سازی، دو مرحله مزایده برگزار و متفاوت با دوران قبلی، شرایط واگذاری شکل گرفت.

وی افزود: این دو باشگاه همزمان با هم عرضه شدند و واگذاری نتیجه بخش بود و ۸۵ درصد سهام آنها در این مرحله از مزایده عرضه شد و با ۱۰ درصد قبلی ۹۵ درصد سهام واگذار و عملا دیگر دولتی نیستند و تنها ۵ درصد سهام آنها در اختیار دولت است. ما به عنوان سازمان خصوصی‌سازی مرحله‌ای را قبل از واگذاری بایستی دنبال کنیم و آن هم بررسی و مطالعه روی مشتریان راهبردی و استراتژِیک است و هدف عمده واگذاری بسته به بهبود شرایط مالکان دارد. مالکان جدید باید از صلاحیت لازم مدیریتی، فنی و مالی برخوردار باشند و ارزیابی شوند و سازمان فرابورس آنها را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی عنوان کرد: این امر مهم در مورد مشتریانی که اعلام آمادگی کردند چون کنسرسیوم ملی پتروشیمی خلیج فارس برای خرید باشگاه استقلال و هلدینگ بانک‌های شهر، تجارت، ملت، اقتصاد نوین، رفاه و صادرات برای باشگاه پرسپولیس هر دو شرایط لازم را برای مالکیت این دو باشگاه داشتند. مشغول برگزاری تشریفات قراردادی بودیم و این هفته مراحل واگذاری نهایی طی می‌شود و عملا به مالکان جدید تا پایان دوره اقساط ۶ ساله واگذار می‌شود.

وی ادامه د اد: قیمت معامله ما برای هر دو باشگاه ۱۰ درصد به صورت نقدی و ۹۰ درصد مابقی، طی ۶ سال پرداخت می‌شود. دو مالک جدید می‌توانند از فردا بگویند اقساط را یکجا پرداخت می‌کنیم اما امر ورزش مهم و باید این مراتب نظارت شود و روند قانونی خود را طی کند. مدیریت بنگاه‌ها امروز جدا از مالکیت است و خودشان به جمع‌بندی می‌رسند و به اهل فن می‌سپارند. بنگاه‌های بزرگ کاملا آشنا به حاکمیت شرکتی هستند و این دو باشگاه باید به سمت بهبود شرایط بروند.

وی تصریح کرد: تا مالکیت قطعی نشود اعضای هیات مدیره را نمی‌توانند مشخص کنند و ضمن آنکه مالکیت تا پایان هفته منتقل می‌شود و بعد از آن می‌توانند مجمع تشکیل دهند و اعضا را انتخاب کنند. برای عمده مجوزها برای تغییرات اساسی برای افزایش سرمایه و اخذ تسهیلات و تغییر اساسنامه باید از سازمان خصوصی‌سازی اجازه گرفته شود. مهم این است که دوباره دغدغه این را نداشته باشیم که بخشی از سهام دولتی و برخی غیردولتی است.

بازیان یادآور شد: برخی از باشگاه‌ها چون شرکت دولتی هستند باید حتما پسوند آنها تغییر کند و می‌توانند این موضوع را پیشنهاد کنند و مخالفتی با آن نشده اما تا زمانی که به طور رسمی درخواست نشود نمی‌توانیم آن را در قرارداد عنوان کنیم.

وی افزود: برای تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس، درخواستی آمده که این موارد هم محل طرح و بحث است و می‌توانند هر پسوندی را مالکان در چارچوب قانون مطرح کنند. اگر نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر کند و منع قانونی نداشته باشد مورد ملاحظه قرار می‌گیرد.

کد خبر 848219 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان