Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@13:14:31 GMT

مداکرات جهانبخش و لسترسیتی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۹۹۱۱

به گزارش وانانیوز، 

طی روزهای گذشته اخباری درباره پیوستن علیرضا جهانبخش به تیم لسترسیتی انگلیس در رسانه ها منتشر شد. در این باره عکسی از حضور جهانبخش با کیت سوم لسترسیتی برای فصل آینده لیگ جزیره منتشر شد تا خیلی ها این موضوع را قطعی بدانند. با این حال اما مدیربرنامه های جهانبخش می گوید هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی مقدم مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش در این باره گفت: «من هیچ چیز را تایید و تکذیب نمی کنم. این کار را هم به خاطر صلاح علیرضا و اینکه مشکلی در روند مذاکراتش پیش نیاید انجام می دهم ولی می توانم بگویم امروز و فردا اتفاقی نمی افتد. اگر اتفاقی رخ بدهد تا دو هفته آینده صورت می گیرد. شاید چند روز دیگر؛ شاید دو هفته دیگر.»


با این شرایط همچنان برای مشخص شدن مقصد بعدی علیرضا جهانبخش در فوتبال اروپا منتظر بمانیم. هافبک ملی پوش ایرانی سال گذشته آقای گل لیگ هلند شد و به همین خاطر طبیعی است پیشنهادهای زیادی به سراغش بیاید. از این رو حضور موفق او در جام جهانی روسیه نیز به این مساله کمک خواهد کرد. حال باید دید او در نهایت در کدام لیگ و کدام تیم فوتبالش را ادامه می دهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه