Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر مسابقات سازمان لیگ برای برگزاری مجدد سوپرجام شرط جدیدی را بیان کرد.

به گزارش وبسایت نود، سعید فتاحی اعلام کرد: فقط در صورتی که باشگاه پرسپولیس با درخواست استقلال مبنی بر برگزاری مسابقه سوپرجام بدون ملی پوشان موافقت کند می‌توان این مسابقه را در زمان دیگری برگزار کرد!

این در حالی است که سازمان لیگ امروز اعلام کرد به دلیل انصراف استقلال از سوپرجام تیم پرسپولیس برنده این دیدار و قهرمان سوپرجام است با این حال مدیران باشگاه استقلال و سرمربی این تیم اعلام کرده‌اند آنها فقط درخواست تغییر زمان بازی را داده‌اند و از حضور در این مسابقه انصراف نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب احتمال برگزاری سوپرجام وجود دارد اما به شرطی که پرسپولیس با این درخواست استقلال موافقت کند و فعلا توپ به زمین پرسپولیس افتاده است.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی سوپرجام جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!

بازیکنان ختافه شب گذشته به مناسبت «روز مادر در اسپانیا» همراه با مادرهای‌شان وارد زمین شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکنان ختافه قبل از بازی با اتلتیک بیلبائو، جهت تقدیر از مادران خود با آنها وارد زمین شدند. این حرکت خلاقانه به دلیل روز مادر در اسپانیا توسط باشگاه طراحی شده بود که مورد استقبال و توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفت.

البته مادران بازیکنان ختافه به دلیل باخت دو بر صفر آنها، از فرزندان خود در پایان این بازی راضی نبودند. 

دیگر خبرها

  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • درخواست استقلال خوزستان از سازمان لیگ/ داور با سپاهان را عوض کنید
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل