Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت :در حال حاضر در سطح استان 375 پایگاه اوقات فراغت با عنوان «طرح آسمانی‌ها» و با هدف جذب جوانان به سمت مساجد و ایجاد شور و نشاط در بین آنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر سقا بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های طرح «آسمانی‌ها» غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد در اردبیل، اظهار داشت: توجه به مسائل تربیتی و آموزشی در راس برنامه‌های کانون‌های مساجد استان قرار دارد و به همین منظور برنامه‌ها و دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود تا بتوانیم تاثیرگذاری قابل قبول و مورد انتظار را در این زمینه داشته باشیم و به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سازماندهی فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد در سامانه "بچه‌های مسجد" خبر داد و تصریح کرد: کانون مساجد اردبیل اجرای برنامه‌های فرهنگی را در راس برنامه های خود قرار داده است و در این زمینه از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را می‌کند و این مجموعه در زمینه فعالیت در طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در استان و کشور کسب کرده است. 

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به این  که 516 کانون فرهنگی هنری مساجد در اردبیل فعال است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها با در نظر گرفتن داشتن جذابیت در حال حاضر یک امر لازم و ضروری است تا بتوانیم از این طریق جوانان را به سمت مساجد بکشانیم چرا که مساجد برای خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و هجمه‌های فرهنگی مکان بسیار امن و مناسب هستند و باید از ظرفیت این مکان مقدس نهایت استفاده را برد.

 

سقا گفت : در حال حاضر در سطح استان 375 پایگاه اوقات فراغت با عنوان «طرح آسمانی‌ها» با هدف جذب جوانان به سمت مساجد و ایجاد شور و نشاط در بین آنان فعالیت می‌کنند که خوشبختانه خروجی‌های مناسبی را نیز به دنبال داشته است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد گفت: در این نشست پیرامون بهتر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج، هماهنگی، برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ازدواج، طلاق و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند در شهرستان تعریف شده است.
مدرسی در ادامه گفت: موضوع دومی که در این نشست به آن پرداخته شد، موضوع فراغت جوانان بود.

فرماندار یزد افزود: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به عنوان دستگاه متولی برای پرکردن اوقات فراغت تعریف شده اند و خوشبختانه در شهرستان یزد طرح‌های خوبی در این زمینه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در نظر گرفته شده است.

مدرسی در پایان افزود: با تعاملی که بین ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است و کمیته‌هایی که در فرمانداری یزد تشکیل شده است برای هم افزایی و استفاده حداکثری از زمان تعطیلی مدارس، می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای آموزش‌های فرهنگی و ورزشی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار داد تا در مدت سه ماه تابستان به نحو شایسته‌ای از این فرصت‌ها استفاده کنند.

۱۹تا ۲۹ خرداد، در تقویم به نام هفته ازدواج با شعار ازدواج آسان و آسمانی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند