Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار با برانکو در پرسپولیس تجربه فوق‌العاده‌ای است. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی شریفی در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: باعث افتخار است که شماره 10 پرسپولیس را می‌پوشم چون بازیکنان بزرگی قبل از من آن را بر تن کردند، من تا نیم‌فصل نمی‌توانم بازی کنم، با مسئولان باشگاه و آقای برانکو تصمیم گرفتیم که کنار بازیکنان باشم و شرایط خیلی بهتری پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درپاسخ به این سوال که چرا مثل بقیه بازیکنان جدید پرسپولیس، برای نیم‌فصل اول تصمیم به حضور در تیم دیگری نگرفت، گفت: من سال پیش بدنسازی خوبی نداشتم، در پرسپولیس بدنسازی خوبی انجام دادم و فکر می‌کنم در اینجا بهتر می‌توانم بدنم را آماده نگه دارم. دوست نداشتم وقتی به پرسپولیس آمدم لباس تیم دیگری را بر تن کنم و از نظر روحی برایم خیلی خوب است که در جمع بچه‌ها و هواداران قرار دارم. 

شریفی در خصوص تجربه همکاری با برانکو تصریح کرد: کار با برانکو تجربه فوق‌العاده‌ای است، او مربی باهوش و کاربلدی است. وقتی به چشم دیدم خیلی برایم لذت‌بخش بود. از بزرگان مشورت زیادی گرفتم و همه گزینه اول تا پنجم را برایم پرسپولیس می‌دانستند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی کاپیتان اول و دوم تیم فوتبال سپاهان و پیوستن آنها به استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: شرایط این طور است، من با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم. ایشان سلایق خودشان را دارند و من در برنامه ایشان نبودم و تصمیم به جدایی گرفتم. من با باشگاه صحبت کردم و دوست داشتم زود برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. وقتی به تراکتور رفتم، شرایط خوبی نداشتیم، پارسال هم وقتی در سپاهان بودم هافبک وسط و نفوذی بازی می‌کردم. آمار بدی در تیم بیمار سپاهان نداشتم، انشالله که در پرسپولیس به دوران اوجم برگردم. 

انتهای پیام/ 

R7869/P35350/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن هوادار که فصل موفقی داشته، در خصوص هواداران استقلال و تاثیر مصدومیتش در روند خود گفت: من هروقت بیرون می‌بینم‌شان به من لطف دارند. عذرخواهی می‌کنم اگر در آن چهارسال کم و کسری داشتم و آن مصدومیت‌ها نگذاشت به آنها کمک کنم.

او در مورد پیشنهادهای خارجی‌اش گفت: من از قطر پیشنهاد داشتم اما مصدومیت‌ها باعث شد نتوانم لژیونر شوم اما به نظر خودم می‌توانستم خارج از ایران هم بازی کنم.

شجاعیان در مورد ازدواجش گفت: من وقتی با دوستانم حرف می‌زنیم می‌گویم کاش خانمم را زودتر می‌دیدم. من با حلقه ازدواج تمرین می‌کنم و جرات نمی‌کنم در بیاورم!(با خنده). من چون متعهد هستم این کار را انجام می‌دهم.

او ادامه داد: به نظرم این ازدواج باعث شده خودم را پیدا کنم و وجود او باعث برکت زندگی‌ام شده است. خانمم فوتبالی نیست و پدرش پرسپولیسی سخت است. در خواستگاری‌ام بحث فوتبال شده بود و کار داشت به جاهای باریک می‌کشید. مامان من هم استقلالی شدید است و داشتند کری می‌خواندند و یک جایی پدر خانم من گفت صلوات بفرستید! خانمم ولی فوتبالی نیست و همین الان من برایش آفساید را توضیح می‌دهم. خانمم تنها چیزی که یاد گرفته "برو تو باکس" است و شب بازی به من زنگ می‌زند و می‌گوید لطفا برو تو باکس و از روزی که به حرفش گوش دادم دارم گل می‌زنم‌.

داریوش شجاعیان در مورد حسرت بزرگش وقتی از جام جهانی جا ماند گفت: زمان گسترش فولاد آقای کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کردند ولی وقتی به استقلال رفتم قسمت نشد اوایل حضورم دعوت بشوم تا قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ که اردوی قبل از جام جهانی بود که در لیست بودم. کت و شلوارم هم اندازه زده بودیم ولی قسمت نشد و من هنوز هم آن کت و شلوار را تحویل نگرفته‌ام! بازی با ذوب آهن مصدوم شدم و از جام جهانی جا ماندم و آن اتفاق تلخ افتاد.

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس