Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از تصمیم سازمان لیگ در مورد بازی سوپرجام متعجب شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جواد قراب در واکنش به تصمیم سازمان لیگ درخصوص سوپر جام به سایت رسمی باشگاه استقلال  گفت: واقعا از این تصمیم متعجب شدم. من هفته گذشته به عنوان نماینده باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفتم و جلسه‌ای را با فتاحی و نماینده باشگاه پرسپولیس برگزار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آنجا بحث‌های مختلفی مطرح شد و ما هم گفتیم خواهان تعویق بازی هستیم. در نهایت به فتاحی گفتم که جواب نامه رسمی باشگاه استقلال را به صورت مکتوب بدهد و او هم قبول کرد. حالا سوال من از فتاحی این است که آقای فتاحی پس جواب نامه باشگاه استقلال چه شد؟ ما که در آن جلسه هم گفتیم که خواهان برگزاری بازی هستیم ولی تقاضا می‌کنیم زمان بازی عوض شود. جالب است که پیشنهاد برگزاری بازی بدون ملی‌پوشان را هم خود فتاحی داد.

وی افزود: باید سازمان لیگ جواب روشنی به این قضیه داشته باشد. من با آقای ملکی صحبت کردم و گفت در جلسه امروز هم ایشان همان نامه باشگاه را مطرح کرده و تنها خواهان تعویق بازی شده است. این رفتارها تعجب آور است. بهتر است آقایان نسبت به تصمیمات‌شان دقت کنند. مگر می‌شود با احساسات هواداران بازی کرد؟ سازمان لیگ باید پاسخ دهد که چرا جواب نامه باشگاه را نداده که براساس آن ما تصمیم‌گیری کنیم. این رفتارها با چه منطقی قابل توجیه هستند؟ این تصمیم عجیب لازم است که مورد بازنگری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد قراب استقلال سوپر جام پرسپولیس فتاحی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد