Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال دختران ارومیه با پیروزی مقابل مهاباد در فینال مسابقات قهرمانی جوانان آذربایجان غربی بر سکوی قهرمانی استان جای گرفت.

نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دیدار فینال تیم ارومیه با نتایج 25 بر 10 و 25 بر 13 پیروز میدان شد و کاپ قهرمانی را در خانه نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معصومه حبیبی بیان کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم شوط با پیروزی 2 بر صفر مقابل بوکان بر سکوی سوم جای گرفت.
وی افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی از /24 تا 26 تیر ماه جاری/ در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.
حبیبی گفت: تیم های مهاباد، بوکان، میاندوآب و پیرانشهر در گروه یک و تیم های ارومیه، شوط ، ماکو و پلدشت در گروه 2 قرار داشتند.
وی ادامه داد: امروز روز خوبی برای والیبال بانوان استان بود زیرا تیم نوجوانان آذربایجان غربی نیز موفق شد برای نخستین بار مقام قهرمانی ایران را که به میزبانی استان زنجان برگزار شد، به خود اختصاص دهد.
به گزارش ایرنا سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسما سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت های 2017 آسیا به عنوان ملی پوشان ارومیه ای از دیگر افتخارات استان آذربایجان غربی در این رشته است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال دختران آذربايجان غربي اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال