Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شریفی در حاشیه تمرین پرسپولیس اظهار داشت: باعث افتخار است که شماره ۱۰ پرسپولیس را می‌پوشم چون بازیکنان بزرگی قبل از من آن را بر تن کردند، من تا نیم‌فصل نمی‌توانم بازی کنم، با مسئولان باشگاه و آقای برانکو تصمیم گرفتیم که کنار بازیکنان باشم و شرایط خیلی بهتری پیدا کنم.

وی درپاسخ به این سوال که چرا مثل بقیه بازیکنان جدید پرسپولیس، برای نیم‌فصل اول تصمیم به حضور در تیم دیگری نگرفت، گفت: من سال پیش بدنسازی خوبی نداشتم، در پرسپولیس بدنسازی خوبی انجام دادم و فکر می‌کنم در اینجا بهتر می‌توانم بدنم را آماده نگه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست نداشتم وقتی به پرسپولیس آمدم لباس تیم دیگری را بر تن کنم و از نظر روحی برایم خیلی خوب است که در جمع بچه‌ها و هواداران قرار دارم.

شریفی در خصوص تجربه همکاری با برانکو تصریح کرد: کار با برانکو تجربه فوق‌العاده‌ای است، او مربی باهوش و کاربلدی است. وقتی به چشم دیدم خیلی برایم لذت‌بخش بود. از بزرگان مشورت زیادی گرفتم و همه گزینه اول تا پنجم را برایم پرسپولیس می‌دانستند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی کاپیتان اول و دوم تیم فوتبال سپاهان و پیوستن آنها به استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: شرایط این طور است، من با آقای قلعه‌نویی صحبت کردم. ایشان سلایق خودشان را دارند و من در برنامه ایشان نبودم و تصمیم به جدایی گرفتم. من با باشگاه صحبت کردم و دوست داشتم زود برای آینده‌ام تصمیم بگیرم. وقتی به تراکتور رفتم، شرایط خوبی نداشتیم، پارسال هم وقتی در سپاهان بودم هافبک وسط و نفوذی بازی می‌کردم. آمار بدی در تیم بیمار سپاهان نداشتم، انشالله که در پرسپولیس به دوران اوجم برگردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی فوتبال پرسپولیس فوتبال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس بازیکن پرسپولیس مهدی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد