Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی سه شنبه شب در برنامه چهل چراغ از شبکه آبادان و شبکه شما اظهار داشت:این طرح ها با همکاری و سرمایه گذاری شرکت خارجی در حال انجام است و خطوط لوله این طرح به سمت محل احداث تصفیه خانه ها در حال اجرا است.
شریعتی همچنین به تامین 132 تا 135 هزار مترمکعب آب طرح غدیر برای شهرستان آبادان از روز جاری اشاره کرد و بیان داشت:برداشت آب از بهمنشیر از امروز سه شنبه به صفر رسید و به تدریج شاهد ارتقاء کیفی آب آشامیدنی آبادان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:متعهد به تامین آب آشامیدنی شهرهای چوئبده، اروندکنار و روستاهای آبادان از طرح غدیر هستیم و با تکمیل خط هزار میلی متر تا روز جمعه و تامین آب از ایستگاه طرح جامع آبادان به تصفیه خانه جمشیدآباد شهرهای اروندکنار و چوئبده و روستاهای مسیر و همچنین مناطق ذوالفقاری و جمشیدآباد آبادان از آب غدیر بهره مند می شوند.
استاندار خوزستان اظهار داشت:همچنین برای بهره مندی روستائیان از طرح آب غدیر خط لوله ای به طول 6 کیلومتر به تصفیه خانه آب روستایی شهید کشتکار در حال اجرا است که با اتمام آن در آینده نزدیک بخش مهمی از روستاها آبرسانی می شوند.

** اشتغال 1450 نفر در فاز 2 پالایشگاه آبادان
استاندار خوزستان به سرمایه گذاری سه میلیون دلاری برای احداث فاز 2 پالایشگاه آبادان اشاره کرد و بیان داشت:تاکنون یکهزار و 450 نفر در این طرح مشغول بکار شده اند که 850 نفر از آنها بومی آبادان و خرمشهر و 350 نفر از استان خوزستان و سایر شاغلین متخصصان شرکت سرمایه گذار خارجی هستند.
وی افزود:150 کانتینر تجهیزات فاز 2 پالایشگاه آبادان به زودی از گمرک ایران ترخیص می شود که با ترخیص آنها 200 نفر نیروی جدید نیز جذب می شوند.
شریعتی گفت:تا پایان سالجاری عملیات احداث نیروگاه هزار مگاواتی در آبادان نیز آغاز خواهد شد.
3015/7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خوزستان اشتغال سرمایه سرمایه گذاری گمرک جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که هم دما با دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۷ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۳ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر