Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بابایی،‌ مدیر نشر مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به اینکه پیش از این بسته چهار جلدی از قرآن، مفاتیح‌الجنان، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه در قطع پالتویی و جیبی چاپ شده بود، افزود: تفاوت عمده‌ای که این بسته با چاپ پیشین دارد در آن است که هر چهار جلد با ترجمه استاد حسین انصاریان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: قرآن و نهج البلاغه ای که تاکنون چاپ شده بود، با ترجمه ایشان نبود و تنها صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان با این ترجمه به چاپ رسیده بود. در عین حال، اکنون همه آثار در این بسته از نظر جلد،‌ کاغذ، ترجمه،‌ فونت و چینش به هم شبیه و همسان شده و به طبع رسیده و اکنون آماده عرضه است.

بابایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ترجمه تحت‌اللفظی از قرآن به کوشش حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیروانی تهیه شده که این ترجمه همراه با قرآن به شیوه کم علامت به چاپ رسیده است.

وی افزود: ترجمه هر کلمه از آیات قرآن در زیر همان کلمه درج شده که از ویژگی‌های این اثر به شمار می‌آید و مخاطب به راحتی می‌تواند ترجمه هر لغت را پیدا کند. پیش از این ترجمه نهج‌البلاغه به کوشش حجت‌الاسلام شیروانی نیز چاپ شده بود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا فرهنگی ادب کتاب بابایی طبع و نشر بسته چهار جلدی قرآن ترجمه شیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!