Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این نشست وسط بحث‌ها بدون هیچ مقدمه‌یی گفت: حاجی مدیرعامل همشهری این کاره نیست و خوب است شما بروید همشهری کمکش کنید تا رونق بگیرد.

محمد آقازاده روزنامه نگار اصلاح طلب نوشت: ساعت یازده صبح بیست و یک بهمن با خواست خود ایشان و اصرار دوستانه رضا نوراللهی به دیدن محمد خاتمی در دفتر کارش رفتم، خیلی او را افسرده یافتم و خیلی آرام گفت: گمانم فرصت اصلاحات از دست رفته و نمی‌شود کاری کرد، من مخالف هر انفعال هستم و به خودش گفتم با وجود همه گرفتاری هایم اگر خلاقیت و همت کنیم می‌توانیم کشور را از راه‌های صعب و بحران زده عبور دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دلایل رویکردش را هم گفت که نوشتن اش را درست نمی‌دانم.

در این نشست وسط بحث‌ها بدون هیچ مقدمه یی گفت: حاجی مدیرعامل همشهری این کاره نیست و خوب است شما بروید همشهری کمکش کنید تا رونق بگیرد. گفت: با او تماس می‌گیرم تا برای کار دعوت تان کند. زود خداحافظی کردیم و در راه نوراللهی پرسید چرا اینقدر با سکوت با پیشنهادش برخورد کردید، جوابش دادم اصلا این اتفاق نمی‌افتد و بخاطر روحیه من در کار رساته، حاجی هم این همکاری را نمی‌پذیرد، در ضمن مشکل همشهری نیروی انسانی حرفه یی نیست. چرا که این رسانه تعداد زیادی نیروی حرفه یی دارد که فضای کار زنده به آن‌ها نمی‌دهند.

رضا ماجرا را پی گرفت و هم از خاتمی و هم از حاجی، رهبر اصلاحات جواب داده بود حاجی حرفش را گوش نداده و حاجی گفته منع استخدام داریم و نوراللهی جواب داده بود پس چرا پسرتان را با دستمزد بالا استخدام و برایش یک خود رو بالای صد میلیونی خریدید که در_ بازار امروز دویست میلیونی _. می‌ارزد.

نوراللهی از این جواب‌ها عصبانی شد و گفت: فهمیدم پیش بینی تو درست‌تر بود و متاسفانه آدم‌ها روی حرفشان نمی‌مانند. چون قبلا قرار بود حاجی با من مشورتی داشته باشد

هر چند اگر دعوت به کار هم می‌شدم نمی‌پذیرفتم، چون زمینه کار حرفه وجود ندارد. ولی جای تاسف است آدمی مثل خاتمی یا روی احساسات لحظه یی حرف می‌زند و یا حاجی حرفش را زمین می‌اندازد. در هر دو حالت باید فهمید فرجام اصلاحات هیچ چیز نیست جز بی فرجامی و اصلاح اصلاحات یک شوخی بی مزه است که حتی کسی را نمی‌خنداند. دو عکس از دیدار برایتان می‌گذارم

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xzz

منبع: فردا

کلیدواژه: محمد خاتمی مدیرعامل همشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!