Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هواداران باشگاه استقلال از مدتها پیش نگرانی های خود را نسبت به آینده این تیم با ابزارهایی که در دست داشتند بروز دادند که همواره مدیران باشگاه سعی در عادی جلوه دادن شرایط و آرام کردن خیل هواداران ناراضی داشتند. عمده دلیل نگرانی هواداران استقلال روندی بود که در نقل و انتقالات این تیم حاکم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که کمتر از ۹ روز به آغاز رقابتهای لیگ برتر باقی است مشخص شد این نگرانی‌ها بی دلیل و بی مورد نبوده است. 

تیم استقلال در حالی زیر نظر شفر در اردوی آماده سازی نیم فصل قرار دارد که عمده بازیکنان اصلی این تیم یا مصدوم هستند یا بلاتکلیف. بعضی ها مثل روزبه چشمی از هر دو آیتم رنج می‌برند. شفر جمعی از بازیکنانی را در اردوی استانبول زیر نظر دارد که تعدادی از آنها در شرایط معمولی نباید در ترکیب ثابت این تیم در مسابقات حضور داشته باشند.

در حالی که مدیران این باشگاه وعده داده بودند تیام و جباروف تا روز شنبه تکلیف شان روشن می شود هنوز این اتفاق نیفتاده است. پژمان متنظری به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده اما از روزبه چشمی همچنان خبری نیست. گرچه روزبه با مصدومیت هم مواجه است اما دلخوری از خلف وعده مسئولین باشگاه نیز بر کسی پوشیده نیست. 

سید مجید حسینی هم از جمله بازیکنان بلاتکلیف استقلال است که شفر نمی داند برای فصل بعد می تواند روی او حساب کند یا خیر. مدافع جوان و ملی پوش این تیم با توجه به درخشش در جام جهانی از چند باشگاه خارجی پیشنهاد دارد و برای پیوستن به آنها با چالش بزرگی مواجه شده است. او قراردادی با استقلال دارد که بندی در آن گنجانده شده است که گفته می شود با استناد به آن می تواند از این تیم جدا شود.

از سوی دیگر تکلیف یکی دو بازیکن این تیم که قرارداد داشته اما در لیست مازاد بر نیاز هستند هم مشخص نشده است. جابر انصاری و بویان باوجود داشتن قرارداد با استقلال در اردوی این تیم نیستند و آنها هم به نوعی دیگر بلاتکلیف هستند. 

حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که جباروف و تیام همین امروز هم به اردوی آبی ها اضافه شوند، باتوجه به مدت زمان کمی که تا آغاز بازیها زمان داریم بعید است آنها برای هفته های ابتدایی فصل به شرایط ایده آل برسند. 

از طرف دیگر شفر روی یک هافبک آلمانی دست گذاشته که شرایط سنی او هم از دوران جوانی عبور کرده و به درستی مشخص نیست اگر جذب این تیم شود آیا انتظارات را برآورده می کند یا او هم مثل بویان می شود.

زمان نشان داد ابراز نگرانی هواداران و پیشکسوتان استقلال از شرایط این تیم خیلی هم نا به جا نبوده و آبی پوشان با شرایطی سخت خود را آماده ورود به هجدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر می کنند. 

کد خبر 4349120

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال کرواسی والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فرانسه کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان

وزیر دفاع روسیه اظهار داشت تهدید اصلی برای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی افراطی است که در افغانستان مستقر هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  در نشست سازمان همکاری شانگهای گفت کشورهای آسیای مرکزی از سوی گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان مورد تهدید قرار دارند.

شویگو تصریح تهدید اصلی از سوی «گروه‌های تروریستی افراطی مستقر در افغانستان» متوجه آسیای مرکزی است.

وزیر دفاع روسیه در ادامه از این گروه‌ها نامی نبرد، اما پیش از این گفته بود سازمان‌های تروریستی بین‌المللی در حال افزایش نفوذ خود در افغانستان هستند و کشورهای غربی فعالانه‌تر با گروه‌های مسلح مستقر در خارج از کشور کار می‌کنند.

شویگو پیش از این درباره اهداف کشورهای غربی از افزایش تعاملات با گروه‌های مسلح مخالف طالبان در خارج افغانستان گفته بود: هدف آنها روشن است؛ از یک سو، یک کانون درگیری در مناطق مرزی شرکای ما ایجاد می‌شود و از سوی دیگر کمک‌های نظامی برای خنثی کردن درگیری که به طور غیرطبیعی ایجاد شده، ارائه می‌شود.

این در حالی است که بارها مقامات حکومت طالبان تاکید کرده‌اند از خاک افغانستان هیچ کشوری تهدید نمی‌شود و گروه تروریستی داعش نیز در این کشور نابود شده است.

روسیه: قاچاق هروئین از افغانستان تهدیدی برای امنیت آسیای مرکزی استروسیه: نگرانی‌های تاجیکستان درباره تهدیدات ناشی از افغانستان را درک می‌کنیمروسیه: گسترش گروه‌های تروریستی در افغانستان چالشی جدی برای آسیای مرکزی است

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز پیش از این در یک نشست خبری گفته بود گروه تروریستی داعش با حمایت نیروهای خارجی در پی تضعیف ثبات کشورهای آسیای مرکزی است.

وی تاکید کرده بود تامین مالی گروه تروریستی داعش در افغانستان توسط سرویس‌های اطلاعاتی خارجی انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از هیچ کشوری نام نبرد اما پیش از این «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور گفته بود آمریکا از داعش و القاعده در افغانستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟