Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@14:23:23 GMT

امیرمهدی ژوله ویلچرنشین شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۵۲۹۷

امیرمهدی ژوله ویلچرنشین شد

صدای ایران - امیرمهدی ژوله در پشت صحنه قسمت آخر سریال گلشیفته.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: امیر مهدی ژوله گلشیفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، راضیه عالیشوندی؛ معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه و جبار اصلانی؛ مدیرکل اصول، قوانین و حقوق بشردوستانه هلال‌احمر در نشست مقدماتی سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر که به میزبانی کمیته، فدراسیون و کمیسیون دائمی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در شهر ژنو برگزار شد، حضور یافتند.

در مراسم افتتاحیه این کنفرانس خانم‌ها میرجانا اسپولجاریک ایگر؛ رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، کیت فوربس؛ رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و مرسدس بابه؛ رئیس کمیسیون دائمی صلیب سرخ و هلال‌احمر مطالبی را در مورد پایبندی به اصول بنیادین نهضت و همچنین اهمیت کنفرانس آتی نهضت که در تاریخ ۲۷ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ با حضور نمایندگان دولت‌ها و جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر برگزار خواهد شد، بیان کردند.

هدف از برگزاری این رویداد بحث و تبادل نظر میان نمایندگان از ۱۹۱ جمعیت ملی صلیب سرخ و هلال‌احمر و نمایندگان دولت‌ها پیرامون نهایی کردن پیش‌نویس قطعنامه‌هایی است که مقرر است جهت تصویب به دبیرخانه سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر ارائه شوند.

در نوبت صبح این رویداد پیش‌نویس اولیه قطعنامه «به سوی فرهنگ جهانی رعایت و پیروی از حقوق بین‌الملل بشردوستانه» مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نمایندگان جمعیت هلال‌احمر کشورمان نیز نظر پیشنهادی خود را پیرامون موضوعات ذیل برای اضافه شدن به متن پیش‌نویس قطعنامه ارائه کردند.

۱. تأکید بر نقش و جایگاه مهم کمیته‌های ملی حقوق بشردوستانه و دیگر نهادهای مشابه طبقِ سندهای تأسیس آنها در کشورهای مختلف، به ویژه نقش آنها در آموزش و ترویج حقوق بشردوستانه

۲. تأکید بر نقش دولت‌ها جهت اقدام برای حرکت به سوی فرهنگی که نقض اصول و قواعد بشردوستانه بی کیفر نماند.

گفتنی است جلسات این نشست دیروز در محل برگزاری نمایشگاه‌ها و نشست‌های بین‌المللی (Palexpo )شهر ژنو در کشور سوئیس آغاز به کار کرد و تا پایان روز ۲۰ اردیبهشت در محل یاد شده، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6098525

دیگر خبرها