Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دوربین‌ها تصویر «نتانیاهو» را در مجلس در حالی که مقاله‌ای از «دیلی بیست» تحت عنوان «قاتلان ایرانی برای انتقام برمی‌گردند» می‌خواند ثبت کرده‌اند.«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به دلیل ماراتن رای‌گیری‌های تابستان قبل از تعطیلات، دائما در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حاضر می‌شود. این رای‌گیری‌ها روز چهارشنبه بعد از اعلام دستور کار مجلس کامل خواهد شد و ممکن است به دلیل اختلاف نظرها تا جمعه طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه با اشاره به حضور مستمر «نتانیاهو» در جلسات مجلس نوشت: او برای سرگرم شدن در مجلس درباره موضوع مورد علاقه‌اش مطالعه می‌کند؛ ایران.

دوربین‌ها تصویر «نتانیاهو» را در حالی که مقاله‌ای از «دیلی بیست» تحت عنوان «قاتلان ایرانی برای انتقام برمی‌گردند» را می‌خواند ثبت کرده‌اند.

این مقاله به ادعاهای برخی مقامات امنیتی و کارشناسان مبارزه با تروریسم اشاره کرده که گفته‌اند: عناصری از سرویس‌های مخفی ایران تحرکاتشان را در اروپا و آفریقا به طور فزاینده‌ای افزایش داده و از نمایندگی‌های دیپلماتیک‌شان در خارج از کشور به عنوان ابزاری برای پیشبرد پروژه قدرتشان استفاده می‌کنند.

نتانیاهو این مقاله را با «اسرائیل کاتز» وزیر سرویس اطلاعاتی اسرائیل که یکی از اعضای کابینه امنیتی این رژیم است هم به اشتراک گذاشته است. در گذشته نتانیاهو بیشتر زمان خود را در مجلس به مطالعه بیوگرافی «وینستون چرچیل» نخست وزیر اسبق بریتانیا که قهرمان اوست، اختصاص داده بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بنیامین نتانیاهو اورشلیم پست اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

وی ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

وی بارها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم