Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عابدی، دانشجوی کرمانی در قالب تیم پسران دانشگاه پیام نور عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا را بدست آورد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه معین الدینی، رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان  گفت: چهارمین دوره مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان آسیا با حضور ۱۳ تیم در بخش دختران و ۱۶ تیم در بخش پسران و چهار تیم دختران و پسران از دانشگاه‌های تهران، آزاد اسلامی و پیام نور به مدت ۴ روز در کشور مالزی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: محسن عابدی، دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان به عنوان تنها نماینده از استان در قالب تیم پسران دانشگاه پیام نور در این رقابت‌ها حضور داشت.

معین الدینی تصریح کرد: در نهایت، تیم پسران دانشگاه پیام نور که به دیدار فینال این بازی‌ها رسیده بود، برابر نماینده چین ۱۳ بر ۱۵ مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت.

وی یادآور شد: در دیدار رده بندی هم مغولستان تایلند را برد و سوم شد.    مراسم استقبال از محسن عابدی دانشجوی مرکز کرمان و عضو تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه پیام نور که موفق به کسب مقام دوم آسیا شدند، عصر دوشنبه ۲۶ تیر جاری با حضور جمعی از مدیران ستاد استان در فرودگاه کرمان برگزار شد.

  منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجوی کرمانی وزش قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان