Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مسئول سامانه جامع اطلاعات آبادی‌های سیستان و بلوچستان گفت: در استان بیش از 9 هزار روستا وجود دارد که بیش از 7 هزار روستا دارای سکنه هستند.

‌به گزارش ایسنا- ‌مختاری در جلسه توجیهی مربوط به این سامانه درزاهدانگفت: دهیاران روستاها می‌توانند از طریق این سامانه تمام اطلاعات روستای خودشان را در زمینه آب‌، برق، جاده‌، جمعیت و کمبودهای روستا برای مسئولان  دولت ارسال کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: جمع آوری این اطلاعات برای دولت با هدف اولویت بندی خدمات رسانی به روستاها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند به عدالت اجتماعی کمک کند‌.

وی گفت: اطلاعات بیش از 7 هزار روستا و آبادی سیستان و بلوچستان در سامانه جامع اطلاعات آبادی‌های کشورساماندهی می‌شود.

مسئول سامانه جامع اطلاعات آبادی‌های سیستان و بلوچستان گفت: توسعه روستایی بـه عنوان یـک فرایند تغییرات اجتماعی و فرهنگی در محیط روستا شامل بهبود بازدهی و افزایش اشتغال و درآمد روستاییان، تأمین حداقل قابل قبول سطح تغذیه، آموزش و پرورش و بهداشت است.

وی اظهار کرد: شناخت دقیق مسایل مربوط به روستاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مختاری تصریح کرد: موفقیت در توسعه بخش های روستایی نیازمند فرآیندهای اجتماعی، اقتصادی در سطوح محلی، ملی و بین المللی است، که متغیرهای کلان اقتصادی از جمله آرامش و ثبات سیاسی، برنامه‌های اقتصادی کارآمد، حکمرانی خوب و آموزش نیروی انسانی از پیش نیازهای اساسی آن به شمار می‌رود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام روستا منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد

احمدرضا هاشمزهی اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به ۲۳ روستای منطقه کاجو در بخش مرکزی و ۱۰ روستای بخش ساربوک بوسیله یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قطع راه‌های ارتباطی این روستاها به مرکز شهر تاکنون بیش از ۱۲ سورت پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان و اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی چابهار به این مناطق انجام شده است.

فرماندار قصرقند ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و جابجایی ۱۵ مادر باردار از اقدامات انجام شده نیروهای امدادی در منطقه سیل کاجو بوده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد