Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از بیانیه شماری از شخصیت‌های سیاسی کشور‌های اسلامی برای توقف سه ماهه جنگ در یمن حمایت کرد.

به گزارش  جنوب نیوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از بیانیه شماری از شخصیت‌های سیاسی قابل احترام کشور‌های اسلامی برای توقف سه ماهه جنگ در یمن حمایت کرد.

قاسمی در این خصوص اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز و ابتدای این جنگ ویرانگر خواستار توقف هر چه سریع‌تر مخاصمه شد و یک راه حل چهار ماده‌ای توسط محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ایران از هر طرح و پیشنهادی که بتواند از طریق گفتگو و یک راه حل سیاسی به پایان این جنگ کمک کند همچون همیشه حمایت خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با ارج نهادن به احساس مسئولیت این شخصیت‌های سیاسی آمادگی کشورمان را برای هر گونه کمک جهت اجرایی کردن این پیشنهاد اعلام و از جامعه بین المللی بویژه همه دولت‌های اسلامی خواست تلاش هایشان را جهت توقف این جنگ خانمان سوز افزایش دهند.

قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: همانگونه که در طرح پیشنهادی وزیر امور خارجه کشورمان عنوان شده ترک مخاصمه و آتش بس فوری، ارسال کمک‌های انساندوستانه، آغاز گفتگو‌های سیاسی بین همه طرف‌های یمنی و تشکیل دولت فراگیر ملی، مؤلفه‌های اصلی دستیابی به صلح پایدار در یمن است.


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم.

وی گفت: ‏در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم.

وزیر امور خارجه بیان کرد: از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم. ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096505 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است