Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:26:37 GMT

آغاز دومین روز نشست کارگروه ملی سواحل و جزایر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۸۶۵۹

آغاز دومین روز نشست کارگروه ملی سواحل و جزایر

به گزارش خبرنگار مهر،  دومین روز بیست و هفتمین نشست کارگروه ملی سواحل بنادر و جزایر شورای امنیت کشور با محوریت کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل مازندران و شورای صیانت و حفظ حقوق بیت المال مازندران صبح چهارشنبه با حضور مقامات کشوری و استانی در بندر نوشهر آغاز بکار کرد.

در این نشست قرار است گزارشی از عملکرد کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر شورای امنیت کشور به ارایه گزارش بپردازد.

در بیست و هفتمین نشست کارگروه ملی سواحل بنادر و جزایر شورای امنیت کشور همچنین گزارشی از شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی بررسی خواهد شد.

گفتنی است بیست و هفتمین نشست مشترک کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل ، بنادر و جزایر کار ویژه مرز شورای امنیت کشور، کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان مازندران و شورای حفظ حقوق بیت المال استان های شمالی با هدف بررسی میزان همکاری سازمان های دولتی ، مراجع قضایی ، نیروهای مسلح ، شهرداری ها و ... با سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز، بررسی تحقق مصوبه کار ویژه مرز شورای امنیت مبنی بر ایجاد شعب تخصصی از سوی قوه قضاییه به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم دریایی و جلوگیری از اطاله دادرسی و بررسی و کنترل اخذ مجوز ساخت و بهره برداری از سازه ها و تأسیسات دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی توسط دستگاه های دولتی، نظامی ،انتظامی ،مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، شهرداری ها و بخش خصوصی طی روزهای ۲۶و۲۷ تیرماه در بندر نوشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 4350318

منبع: مهر

کلیدواژه: دریای خزر سازمان بنادر و دریانوردی شهرستان نوشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح

منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که این نشست درباره بررسی آخرین تحولات توافق تبادل‌اسرا و حمله احتمالی نظامی به رفح است.

طی چند روز گذشته رژیم صهیونیستی نظامیان خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌ تا حمله زمینی گسترده به رفح را آغاز کند. با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ، حملات هوایی و بمباران‌ها تشدید شده و در روزهای اخیر مناطق مسکونی رفح هدف حمله قرار گرفته‌اند.

پیش از این هم در بهمن سال گذشته شهر رفح مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و در آن زمان رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید بسیاری از کشورها مواجه شده بود؛ کما اینکه در گزارش‌های خبری آمده مصر تهدید کرده در صورت حمله زمینی اسرائیل به رفح، از پیمان کمپ دیوید خارج خواهد شد.

نتانیاهو همواره برای نابودی حماس، حمله به رفح را جزو ضروریات دانسته و مدعی است که سران حماس و شهرک‌نشینان زندانی‌شده از سوی مقاومت در این شهر حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی