Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@22:55:24 GMT

از دختر‌یانکی رونمایی شد/ ببینید

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۴۱۶

از دختر‌یانکی رونمایی شد/ ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دختر یانکی به کارگردانی روزبه شفیعی و تهیه کنندگی باربد طولابی و نویسندگی نیل سایمون از 17 تیر تا 15 مرداد در خانه نماش مهرگان روی صحنه می باشد.

سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: مترجم: شهرام زرگر، موسیقی: آرین حقانی، دستیار کارگردان: محمدرضا رجبی، منشی صحنه: انیس صنیعی، طراح صحنه: فاطمه حیدرخانی، عکاس: بهنوش ثنایی، گریم: شورش معروفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  امیر رضا نظری، فریناز نسرین، ‌روزبه شفیعی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمای آمده: دو روزنامه نگار جوان در آپارتمانی کار و زندگی می‌کنند، که ورود دختری به آپارتمان آن‌ها زندگی این دو نفر را دچار تغییراتی می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روزنامه نگار تیزر دختر یانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در  آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امدادونجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵پونک و۹شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.   روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضردرمحل حادثه دادند.   علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر