Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:40:09 GMT

40 داعشی در عراق کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۴۹۵

40 داعشی در عراق کشته و زخمی شدند

بغداد - ایرنا - در جریان چند عملیات جداگانه در عراق، 22 داعشی در شمال غرب موصل و چهار نفر دیگر در استان دیاله بازداشت و 14 تروریست دیگر در کرکوک به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرتیپ 'محمد الجبوری' در بیانیه ای گفت: نیرو های امنیتی با داشتن اطلاعاتی دقیق توانستند 22 تروریست داعشی را در کوهستان 'عطشانه و بادوش' دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الجبوری گفت: بر اساس اطلاعات دقیق از مکان وجود و نحوه رسیدن به این کوهستان در محاصره نیرو های امنیتی قرار گرفتند که پس از درگیری با نیروهای امنیتی خود را تسلیم کردند.
همچنین 'صادق الحسینی' رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیالی عراق نیز از دستگیری چهار متهم به تروریسم در نزدیکی شهر بعقوبه خبر داد.
الحسینی گفت: ماموران ایست های بازرسی و نیروهای مبارزه با تروریسم در دیاله (شمال غربی بغداد) با انجام عملیاتی موفقت آمیز توانستند چهار شخص متهم به تروریسم و عضویت در داعش را دستگیر کردند.
الحسینی این متهمان را 'بسیار خطرناک' توصیف کرد و گفت: با داشتن اطلاعاتی دقیق این عملیات انجام شد.
در خبری دیگر یک منبع امنیتی نیز از هلاکت 14 فرد مسلح در شمال غرب کرکوک خبر داد.
این منبع امنیتی گفتگو با خبرگزاری ‘السومریه نیوز’ عراق گفت: طی این عملیات مخفیگاه ها و پایگاه های این تروریست ها بمباران شد.
گفتنی است که پس از گذشت هشت ماه از آزادسازی رسمی عراق از تروریست های داعش، همچنان نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی عملیات پاکسازی و تعقیب هسته های خفته داعش را در سراسر عراق انجام می دهند.
این عملیات ها همچنان با دستگیری و به هلاکت رساندن بسیاری سران و اعضای گروهک تکفیری تروریستی داعش همراه است که نشان می دهد هسته های کوچک و خفته داعش هنوز در نقاط مختلف عراق فعال است.
خاورم*4*380**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی داعش عراق تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی