Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیسیون های چهارگانه اجلاس شامل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شهر هوشمند کمیسیون حمل و نقل و آلودگی هوا، محیط زیست و خدمات شهری، کمیسیون حقوقی و اقتصادی و درآمد پایدار، کمیسیون توسعه و عوامل مؤثر بر رونق ساخت و ساز است.

در کمیسیون های چهارگانه شامل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شهر هوشمند پیشنهادهای چون تأثیر زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی بر تحقق شهر هوشمند، تحقق راهکارهای بهبود پایدار اجتماعی در بازآفرینی فضاهای شهری، کمیسیون حمل و نقل و آلودگی هوا، محیط زیست و خدمات شهری پیشنهادی چون وحدت رویه در کلانشهر و مراکز استانها در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی در تعامل با وزارت خانه مرتبط بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل تحقق سند چشم انداز جامع محیط زیست منطقه ای و ملی در کمیسیون حقوقی و اقتصادی و درآمد پایدار پیشنهادهایی چون لایحه مدیریت یکپارچه شهر، لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده، کنترل رویه های وصول درآمد شهرداری ها و در کمیسیون توسعه و عمران و عوامل مؤثر بر رونق ساخت و ساز پیشنهادهایی چون موانع و راهکار برون رفت از چالش های مالی وتأثیر بر تحقق پروژه های عمرانی، طرح و فصل چالش های نظام مهندسی با شهرداریهای کشور، حفاظت از باغ ها و راهکارها مواجهه با چالش ها، تخریب باغات در توسعه شهرسازی از دیگر مباحث مورد طرح در این کمیسیون هاست.

در این اجلاس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و درآمدهای پایدار با ۱۷ طرح در دستور کار، کمیسیون توسعه و عمران شهر و عوامل موثر بر درآمدهای پایدار با ۱۵ طرح در دستورکار، کمیسیون سلامت، محیط زیست و حمل و نقل و آلودگی با ۱۱ طرح در دستور کار و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و شهر هوشمند با ۱۱ طرح در دستورکار به آخرین مسائل و مشکلات شوراها و شهرداری های سراسر کشور پرداخته و درخصوص آخرین دستاوردهای مدیریت شهری تبادل نظر خواهند کرد.

کد خبر 4350384

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ارومیه محمد حضرت پور کمیسیون شوراها بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود