Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- اقدام تروریستی در اصفهان ناکام ماند، تجهیز 60 تقاطع بحرانی شهر به برق اضطراری از مهمترین مطالب روزنامه های امروز یکشنبه در استان اصفهان است.

روزنامه نصف جهان در مطلبی با عنوان اقدام تروریستی در اصفهان ناکام ماند به نقل از وزیر اطلاعات نوشت: این تیم چهار نفره از یکی از استانهای جنوب غربی ما برنامه ریزی کرده بودند و به وسیله و محوریت فردی که برادر او چندی قبل در سوریه در درگیری بین جریان های تکفیری و تروریستی به هلاکت رسیده بود، وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی افزود: برادر او تیم چهار نفره ای را تشکیل داد و بنای پیوستن به داعش را داشتند و از طرف امیر داعش به آنها ابلاغ شد که در ایران بمانند، با این عنوان که امروز اقدامات مجاهدانه بر هجرت مقدم تر است، در ایران بمانید و اسلحه و امکانات تهیه کنید، برنامه ریزی کنید و اگر نمی توانید در استان خودتان اقدام کنید ، در شیراز و اصفهان اقدامات خود را انجام دهید.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان یک میلیون و 400 هزار اصفهانی کارت ملی هوشمند ندارند به نقل از مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان نوشت: یک میلیون و 400 هزار نفر از مشمولان دریافت کارت ملی هوشمند در استان اصفهان هنوز برای دریافت این سند ملی اقدام نکرده اند.
حسین غفرانی کجانی با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند به صورت ویژه از دو سال گذشته در دستور کار سازمان ثبت احوال قرار گرفته است اظهار کرد: چهار میلیون و 39 هزار نفر در استان اصفهان مشمول این طرح هستند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان دستگیری 133 سارق و محکوم فراری در اصفهان به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان نوشت: 133 نفر از سارقان و محکومان فراری در اجرای عملیات ضربتی مرصاد 7 دستگیر شدند.
سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت مردم، عملیات مرصاد 7 در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل طراحی و در مدت شش ساعت به اجرا گذاشته شد.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی با عنوان تجهیز 60 تقاطع بحرانی شهر به برق اضطراری به نقل از مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان نوشت: در زمان قطعی برق علاوه بر قطع برق چراغ های راهنمایی در چهار راهها و تقاطع ها ، برق مرکز کنترل ترافیک نیز قطع می شود و نمی توان روی چهار راهها نظارت کرد.
هادی کریمی افزود: برای رفع این معضل در صدد خرید دیزل ژنراتور برای مرکز کنترل ترافیک هستیم تا بر این اساس مرکز از دو منبع برق در شهر تغذیه شود که در صورت قطع برق از یک منبع ، از طریق کابل دیگر برق رسانی به مرکز کنترل ادامه یابد.
7150 / 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه مطبوعات محلي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

یورش پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین، واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای تحریم ایران و تلاش دولت برای خانه‌دار شدن دهک‌های پایین جامعه از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهار شنبه ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان