Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:56:40 GMT

ضرورت برخورد جدی با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۳۸۸

ضرورت برخورد جدی با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، امین رفیعی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به بحث های مطرح در سطح بین المللی و ملی مبنی بر اجرای تحریم ها علیه کشورمان گفت: جو سازی های موجود به برخی نابسامانی ها در بازار ارز و سکه دامن زده است اما دولت متعهد شده در بحث تأمین ارز مورد نیاز مردم و تأمین مایحتاج مردم مشکلی نداریم و کسانی که بخواهند از این موقعیت سوءاستفاده کنند، برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط حاکم بر کشور از نظر اقتصادی به نوعی جنگ محسوب می شود؛ افزود: در چنین موقعیتی سزاوار نیست که شهروندی در مغازه خود به جای فروش کالای ایرانی با نصب بنر و اطلاعیه کالای خارجی را تبلیغ کند!

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با تأکید بر برخورد با احترام و قانونی مسئولان با مردم اذعان کرد: کسانی که با معیشت انسانی مردم بازی می کنند باید تنبیه شده و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد و در این ارتباط اکیپ مشترک بازرسی شامل نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده و بر وضعیت توزیع و عرضه کالا در بناب نظارت دارند.

بنابراین گزارش، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب نیز در این جلسه گفت: بررسی استمرار فرآیند ارائه کالا و ارائه خدمات از سوی واحدهای صنفی با سود عادلانه به شهروندان از برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت است.

سیروس زاهدی فر افزود: در سه ماهه اول سال ۳۱۰ مورد بازرسی مشترک از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده که ۴۷ مورد منجر به تشکیل پرونده و ۴۳ میلیون ریال جریمه شده اند.

به گفته وی، در طول این مدت ۲۰۰ مورد بازرسی در سطح شهرستان و در خصوص کالای قاچاق انجام یافته که بیست و یک پرونده تشکیل و ۲۹ میلیون ۸۹۰ میلیون ریال جریمه شده اند.

کد خبر 4350363

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار ستاد تشدید مبارزه با احتکار فرماندار بناب بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری

مولوی اظهار کرد: از فروردین ماه امسال پرداخت حق تأهل به کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هرار تومان الزامی شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی در هزار و ۸۵۰ فروشگاه مجاز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: پارسال از ۷ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی بازرسی شد که ۸۰ درصد مربوط به رعایت ایمنی در محیط کار بود.

وی پیش بینی کرد: امسال بیش از ۹ هزار بازرسی در حوزه ارتقاء فرهنگ ایمنی کار انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل