Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:06:47 GMT

ملکوتی‌خواه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۰۸۸۶

ملکوتی‌خواه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تورنمنت بین‌المللی تکواندو "ججو" در کره جنوبی از صبح امروز (چهارشنبه) ۲۷ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شد و به مدت شش روز پیگیری می‌شود. تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از صبح امروز(چهارشنبه) مریم ملکوتی‌خواه تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی به عنوان تنها نماینده ایران در روز نخست مسابقات مقابل رقبای خود به روی شیاپچانگ رفت که با کسب مدال نقره به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

او ابتدا و در مرحله یک‌هشتم با حساب ۲۵ بر ۵ "شوک هان ونگ" تکواندوکار هنگ‌کنگ را از پیش رو برداشته و راهی مرحله بعد شد. ملکوتی‌خواه در دومین مبارزه خود نیز با نتیجه ۱۰ بر ۷ "بو می کیم" از کره‌جنوبی را در مرحله یک‌چهارم نهایی از پیش رو برداشت تا ضمن قطعی کردن مدال برنز خود، راهی مبارزه نیمه‌نهایی شود. او در این مرحله "ایون پارک" دیگر تکواندوکار کشور میزبان(کره جنوبی) را پیش رو داشت که توانست ۵ بر ۲ از سد این حریف خود بگذرد. ملکوتی‌خواه با این برد فینالیست وزن اول شد. او در آخرین دیدار مقابل "براکانگ" کره‌ای، قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه را واگذار کرده و نایب قهرمان شد.

اما در روز دوم این رقابت‌ها که فردا (پنجشنبه) ۲۸ تیر ۱۳۹۷ پیگیری خواهد شد، ناهید کیانی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم در گام نخست به مصاف "جیسکا کانابال" فیلیپینی می‌رود که در صورت پیروزی با برنده دیدار کره‌جنوبی و چین مبارزه خواهد کرد.

اسامی تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی بانوان برای شرکت در این مسابقات به قرار زیر است:

وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه

وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی

وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی

وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی

وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی

وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده

وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی

وزن ۷۳+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل

هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی بانوان تورنمنت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • وقتی سکوی قهرمانی نابود می شود! / فیلم