Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: روحانی در خصوص برخی از اعضای کابینه که در شرایط عادی انتخاب شدند در حال مطالعه است. وی اسامی مختلفی را بررسی می‌کند تا در فرصت مناسب برخی تغییرات انجام شود.

به گزارش گروه خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره تغییرات احتمالی در کابینه دوازدهم اظهار کرد: ما نیازمند این هستیم که اعضای کابینه با توجه به شرایط امور را تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: جلسه بسیار خوبی روز با مقام معظم رهبری داشتیم. ایشان در این جلسه فرمودند: این دولت می‌تواند از این مرحله با شجاعت عبور کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در خصوص برخی از اعضای کابینه که در شرایط عادی انتخاب شدند در حال مطالعه است. وی اسامی مختلفی را بررسی می‌کند تا در فرصت مناسب برخی تغییرات انجام شود.

واعظی اضافه کرد: درباره اینکه این نفرات چه کسانی هستند رئیس جمهور تصمیم می‌گیرد؛ این تغییرات شامل تیم اقتصادی هم هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که منابع خبری از توافق قریب الوقوع احتمالی آتش بس میان حماس و اسرائیل همزمان با تهدیدات مجدد مقامات صهیونیستی در حمله زمینی احتمالی به رفح می‌دهند، دفتر اطلاع رسانی کابینه جنگ این رژیم طی اطلاعیه‌ای از تشکیل جلسه عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

همزمان با قوت گرفتن توافق آتش بس احتمالی میان حماس و اسرائیل و حضور هیئت مذاکره کننده حماس در قاهره برای بررسی شروط جدید پیشنهاد شده درباره آتش بس در غزه و مبادله اسرا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل از نشست مهم سران این رژیم درباره تصمیم گیری درباره آتش بس و عملیات زمینی احتمالی به رفح خبر داد.

پیش از این نیز، منابع صهیونیستی درباره آخرین تحولات درباره موضع سران این رژیم درباره آتش بس گزارش دادند که اسرائیل پیش از پاسخ قطعی حماس به مفاد جدید آتش بس پیشنهاد شده درباره مبادله اسیران و آتش بس هرگز هیئت مذاکره کننده خود را به قاهره اعزام نخواهد کرد.

پیشتر نیز، «احمد عبدالهادی» نماینده حماس در لبنان با اشاره به پایبندی حماس بر شروط چهارگانه خود، حضور مجدد هیأت مذاکره کننده حماس در مصر برای مذاکرات آتش بس را به دلیل عقب نشینی اشغالگران در دور جدید مذاکرات خواند.

کد خبر 6096722

دیگر خبرها

  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور