Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز همدان، خانم "محبوبه عبد اله زاده" متولد ۱۳۱۸ در همدان بود. وی مادر شهیدان معزز، "علی" و "جعفر" خوش لفظ است.
مراسم تشییع این بانوی نستوه، پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح از مقابل منزلش واقع در همدان، ۴۵ متری اعتمادیه، مجتمع آریانا برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم بزرگداشت وی نیز از ساعت ۱۷ تا ۱۹ همانروز، در حسینیه بختیاری‌ها برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار شهید "علی" خوش لفظ از نیرو‌های اطلاعات و عملیات لشکر ۳۲ انصار الحسین (ع) استان همدان هشتم آبان سال ۱۳۴۳ در همدان به دنیا آمد.
به گفته دوستانش دوازده بار در عملیات‌های مختلف مجروح شد، اما تا آخرین روز‌های جنگ همچنان دلاورانه ایستاد. سال‌های پس از جنگ را با درد و رنج بسیار سپری کرد و در این سال ها، همسر فداکار و دو فرزند بزرگوارش دردهایش را التیام می‌بخشیدند.
کتاب زندگی نامه این شهید بزرگوار به همت همرزمش حمید حسام با نام "وقتی مهتاب گم شد" به زیبایی به رشته تحریر درآمد و مورد توجه و عنایت ویژه "مقام معظم رهبری" قرار گرفت.
مقام معظم رهبری در دیدار با این شهید بزرگوار، او را اسوه صبر و استقامت و افتخار استان همدان برشمردند.
علی خوش لفظ پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت و صبر در برابر دوری یاران و دوستان، ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۶ آسمانی شد و به کاروان عظیم شهدا پیوست.
شهید "جعفر" خوش لفظ هم به سال ۱۳۴۷ در شهر همدان به دنیا آمد؛ با آغاز جنگ، داوطلبانه در سال ۱۳۶۱ به جبهه اعزام شد. او در ۲۶ دی ۱۳۶۶ در ماووت عراق به شهادت رسید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان وقتی مهتاب گم شد تقریظ رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت