Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق لرستان گفت: تغيير ساعت کاري ادارات و دستگاههاي دولتي استان از 16 تيرماه جاري موجب کاهش 15درصدي مصرف برق در ادارات شد.

فريدون خودنيا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين صرفه جويي در زمان پيک مصرف طي ساعات 11 تا 15 ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: در مجموع مصرف برق استان نسبت به سال گذشته هفت درصد افزايش يافته که اين رقم در ماه قبل حدود 12 درصد بود.
وي تصريح کرد: با توجه به تاثير ساعات کاري در کاهش مصرف دستگاههاي اداري، اين روند تا زمان دسترسي به شرايط پايدار ادامه مي يابد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق لرستان در خصوص برخي ناهماهنگي ها در ساعات خاموشي اعلام شده گفت: سهميه خاموشي استان 60 مگاوات است که در برخي روزها به دليل گرماي بيش از حد هوا و خرابي برخي نيروگاهها به 180 مگاوات افزايش مي يافت.
خودنيا تصريح کرد: در اين شرايط، خاموشي ها طبق برنامه اعلام شده تحقق نيافت اما با توجه به ادامه طرح و آگاهي به زمان تقريبي مصرف ها در هر منطقه، ساعات خاموشي روز به روز دقيق تر اعمال مي شود.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق لرستان گفت: مردم استان مي توانند براي آگاهي از ساعت خاموشي، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين شرکت به آدرس WWW.LEDC.IR، زمان تقريبي را از قسمت مديريت اضطراري بار در صفحه اصلي سايت، مشاهده کنند.
خودنيا اضافه کرد: با توجه به افزايش گرما و استفاده بيش از وسايل سرمايشي، ميزان مصرف برق در استان تا 10 تيرماه جاري 12 درصد افزايش يافته بود که به همين دليل ساعات کاري ادارات استان نيز تغيير کرد.
از 16 تيرماه جاري ساعت کاري ادارات، دستگاه‌هاي دولتي، بانک‌ها، شهرداري‌ها و ساير موسسات عمومي غيردولتي اين استان را به ساعت 6 و 15 دقيقه تا 13 و 45 دقيقه تغيير يافته است.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تدریجی جو پایدار در البرز/ دمای هوا افزایش می‌یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار تدریجی جو پایدار و روند افزایش نسبی دما تا ابتدای هفته آینده در منطقه است.

وی افزود: امروز و فردا در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید، در پاره‌ای نقاط همراه با خیزش گرد و خاک و برای عصر و غروب رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: فردا پنج شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید در بعضی ساعات و پاره‌ای نقاط گرد و خاک و جمعه آسمان صاف کمی ابری است.

کد خبر 6100367

دیگر خبرها

  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • استقرار تدریجی جو پایدار در البرز/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش هزینه و از دست دادن بازار، مشکلات صنایع در اثر قطعی برق
  • صرفه‌جویی ۵ هزار مگاواتی برق با افزایش بازدهی ۲۰ میلیون کولر آبی
  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • تابستان منهای خاموشی
  • افزایش چشمگیر مصرف انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران