Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با اشاره به آزادسازی ۵۵ کیلومتر از حریم رودخانه‌های لرستان گفت: امسال نیز آزادسازی۵۰۰ هکتار را در برنامه داریم. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به بحث ساماندهی و مهندسی رودخانه‌های لرستان اظهار داشت: با توجه به سیل‌خیز بودن لرستان برنامه‌ای در راستای اجرای طرح مهندس و ساماندهی رودخانه داریم؛  سال گذشته 55 کیلومتر آزادسازی بستر رودخانه در سطح استان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و امسال نیز آزادسازی500 هکتار را در برنامه داریم.

وی افزود: امسال نیز آزادسازی500 هکتار بستر رودخانه را در برنامه داریم که پیمانکار این برنامه نیز به زودی مشخص می‌شود و این برنامه به عنوان مرحله اول اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: در پی مطالعات تعیین حریم و بستر رودخانه مرحله اول، 560 کیلومتر ساماندهی حریم رودخانه را داریم که در الیگودرز 1800 متر با اعتبار 900 میلیون تومان و در بروجرد، 400 متر با اعتبار 600 میلیون تومان است و در مطالعات مرحله دوم نیز ساماندهی رودخانه به طول 21 کیلومتر داریم که جز اصلی‌ترین برنامه‌های سال 97 است.

وی تصریح کرد: رپرگذاری حریم رودخانه در سطح استان لرستان به طول 320 کیلومتر نیز اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد