Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سارق مسلح بانک انگیزه سرقتش را پاس کردن چک‌های خود عنوان کرد و گفت: اسلحه را برای حفاظت از خودم خریداری کرده بودم.

به گزارش مهر سارق مسلح بانک درباره انگیزه سرقت خود گفت: من راننده بیابان هستم و تفنگی که با آن سرقت کردم را برای حفاظت از خودم در بیابان‌ها خریداری کرده بودم.

وی افزود: نقشه سرقت از بانک یک روز قبل به ذهنم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی بود که درگیر پاس نشدن چک هایم بودم و می‌خواستم به هر صورت که شده چک‌ها را پاس کنم.

این سارق بانک در تشریح جزئیات سرقت اظهار داشت: ساعت ۷:۳۰ وارد بانک شعبه نعمت آباد شدم. بانک خیلی خلوت بود و به نظرم زمان مناسبی برای سرقت به شمار می‌رفت.

وی افزود: وارد بانک که شدم اول با قفلی که همراه داشتم در را از پشت قفل کردم تا کسی وارد بانک نشود بعد اسلحه ام را به سمت سقف گرفتم و یک تیر هوایی شلیک کردم. صدای شلیک که بلند شد همه وحشت کردند و جیغ کشیدند هم کارمندان و هم مشتریان بانک.

سارق بانک خاطرنشان کرد: البته فشنگ‌ها مشقی بود و آسیبی نمی‌زد، اما صدای آن طوری بود که همه وحشت زده شدند. رو به کارمندان کردم و گفتم اگر پول ندهید به سمت شما شلیک می‌کند.

وی یادآور شد: به سمت گاوصندوق رفتم و از رئیس بانک خواستم آن را باز کند. وقتی گاوصندوق را باز کرد هرچه درون آن بود را داخل کیف دستی ریختم و به سمت خروجی حرکت کردم. اما وقتی کلید را داخل قفل قرار دادم که در را باز کنم کلید گیر کرده بود و در باز نمی‌شد. خیلی ترسیدم. کارمندان بانک هم متوجه ترس من شدند و به سمت من جلو می‌آمدند. همان موقع هم شنیدم که کسی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته است.

وی افزود: برای این که کارمندان بانک جلوتر نیایند یک گلوله به سمت پای یکی از آن‌ها شلیک کردم که فقط شلوار آن کارمند را پاره کرد، اما همزمان با آن کارمندان مرا دستگیر کردند.

سارق بانک اظهار داشت: بلافاصله مأموران کلانتری خودشان را به محل رسانده و علاوه بر اینکه به من دستبند زدند موتوری که با آن آمده بودم را نیز مصادره کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سارق مسلح بانک ملی سرقت مسلحانه نعمت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد