Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت کلید طلایی با بیان اینکه اثر هزار توی زمان اولین کار یک هنرمند فرانسوی در ایران است؛ گفت: در این اثر صدا مهم تر از نور است؛ مپینگ یادمان وار صدا محور است.

به گزارش خبرنگار شبستان، نشست پروژه ویدیو مپینگ هزار توی زمان و برج آزادی با حضور استفان دو ژراندو، هنرمند فرانسوی، پایان رییس برج آزادی، سیدعلی مفاخریان، شهردار منطقه 9 و مقدم، مدیر شرکت کلید طلایی پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 تیر در برج آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست مقدم، مدیر شرکت کلید طلایی نیز گفت: اثر هزار توی زمان اولین کار یک هنرمند فرانسوی در ایران است، یک هنرمند اروپایی در ایران سال گذشته اثری را در برج آزادی اجرا کرد؛ در این اثر صدا مهم تر از نور است؛ مپینگ یادمان وار صدا محور است، به لحاظ سبقه هنری که استفان دو ژراندو است.

 

وی افزود: این اثر برای برج آزادی ساخته شده است و المان اسکن سه بعدی شده است و در نرم افزار طراحی شده است، در این کار 80 درصد کار مپ است چون منطبق با خطوط برج و مقرنس است؛ ما ژانویه این را اسکن کردیم و برایشان فرستادیم.

 

مقدم درباره پروژه صلح و اجرای ان در برج آزادی اظهار کرد: سیمرغ صلح اثر فاخری بود که درخواست شده است در چند کشور اجرا شود که قرار است در اپرای سیدنی هم اجرا شود.

مدیر شرکت کلید طلایی خاطر نشان کرد: ویدئو مپینگ «هزارتوی زمان» توسط استفان دو ژراندو هنرمند فرانسوی پنجشنبه ۲۸ تیر از ساعت 21 در برج آزادی به مدت 45 دقیقه اجرا می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مساجد دولت مجلس ترامپ روز دختر جشن های دهه کرامت حج صدا محور برج آزادی یادمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • جزئیات جدید از پروژه ۳ طبقه کردن میدان ونک تهران
  • جزییات جدید از پروژه سه طبقه کردن میدان ونک
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند