Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@05:28:52 GMT

هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۲۴۹

هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان شد

اقتصاد > اقتصاد‌ جهان - همشهری آنلاین:
طبق اعلام موسسه اسکای ترکس، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۸ در جهان شد. مجله هواپیما و پرواز

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت usatoday، موسسه اسکای ترکس (Skytrax) که هر ساله با ارائه گزارشی بهترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان را معرفی کرده و به اعطای جوایز مربوطه به نمایندگان ایرلاین‌های برتر می‌پردازد، در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که سنگاپور ایرلاینز به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی شناخته شده و جایگاه نخست فهرست رده‌بندی ایرلاین‌های مختلف را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب سنگاپور ایرلاینز موفق شده است رقیب قدرتمند خود یعنی قطر ایرویز را کنار زده و در رتبه اول برترین هواپیمایی‌های جهان بایستد.

بعد از این ایرلاین سنگاپوری، قطر ایرویز (Qatar Airways) در رتبه دوم و هواپیمایی امارات (Emirates) برای دومین سال متوالی در رتبه چهارم این رده‌بندی جای گرفتند.

لازم به ذکر است که قطر ایرویز برای سه سال پیاپی عنوان برترین شرکت هواپیمایی در جهان را از آن خود کرده بود و حالا پس از سه سال، این عنوان را به سنگاپور ایرلاینز سپرده است.

طبق این گزارش، نیپون ایرویز (Nippon Airways) ژاپن نیز در جایگاه سوم و ایوا ایر (EVA Air) تایوان نیز در پله پنجم این فهرست ایستاده است.

این اطلاعات و گزارش‌ها در حاشیه برگزاری نمایش هوایی فارنبرو ۲۰۱۸ انگلستان اعلام شد.

گو چون فونگ - مدیر اجرایی ارشد شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز - در این خصوص خاطرنشان کرد: سنگاپور ایرلاینز با بیش از ۲۶ هزار کارمند و پرسنل خدماتی و اداری در جهان مفتخر است که موفق به دستیابی به رتبه نخست هواپیمایی‌های جهان شده است و این مقام برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود چراکه هدف تمامی کارکنان و پرسنل خدماتی و اداری ما، رضایت کامل مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنهاست.

در همین زمینه: رونمایی از هواپیمای فراصوت بوئینگ طولانی‌ترین پرواز بی‌توقف جهان | چند ساعت؛ کدام مقصد؟ پرواز بزرگترین هواپیمای تاریخ؛ همین تابستان ایمن‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!