Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@20:43:56 GMT

هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۴۲۴۹

هواپیمایی سنگاپور بهترین ایرلاین جهان شد

اقتصاد > اقتصاد‌ جهان - همشهری آنلاین:
طبق اعلام موسسه اسکای ترکس، شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز بهترین ایرلاین سال ۲۰۱۸ در جهان شد. مجله هواپیما و پرواز

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت usatoday، موسسه اسکای ترکس (Skytrax) که هر ساله با ارائه گزارشی بهترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان را معرفی کرده و به اعطای جوایز مربوطه به نمایندگان ایرلاین‌های برتر می‌پردازد، در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده است که سنگاپور ایرلاینز به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی شناخته شده و جایگاه نخست فهرست رده‌بندی ایرلاین‌های مختلف را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب سنگاپور ایرلاینز موفق شده است رقیب قدرتمند خود یعنی قطر ایرویز را کنار زده و در رتبه اول برترین هواپیمایی‌های جهان بایستد.

بعد از این ایرلاین سنگاپوری، قطر ایرویز (Qatar Airways) در رتبه دوم و هواپیمایی امارات (Emirates) برای دومین سال متوالی در رتبه چهارم این رده‌بندی جای گرفتند.

لازم به ذکر است که قطر ایرویز برای سه سال پیاپی عنوان برترین شرکت هواپیمایی در جهان را از آن خود کرده بود و حالا پس از سه سال، این عنوان را به سنگاپور ایرلاینز سپرده است.

طبق این گزارش، نیپون ایرویز (Nippon Airways) ژاپن نیز در جایگاه سوم و ایوا ایر (EVA Air) تایوان نیز در پله پنجم این فهرست ایستاده است.

این اطلاعات و گزارش‌ها در حاشیه برگزاری نمایش هوایی فارنبرو ۲۰۱۸ انگلستان اعلام شد.

گو چون فونگ - مدیر اجرایی ارشد شرکت هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز - در این خصوص خاطرنشان کرد: سنگاپور ایرلاینز با بیش از ۲۶ هزار کارمند و پرسنل خدماتی و اداری در جهان مفتخر است که موفق به دستیابی به رتبه نخست هواپیمایی‌های جهان شده است و این مقام برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود چراکه هدف تمامی کارکنان و پرسنل خدماتی و اداری ما، رضایت کامل مشتریان و ارائه بهترین خدمات به آنهاست.

در همین زمینه: رونمایی از هواپیمای فراصوت بوئینگ طولانی‌ترین پرواز بی‌توقف جهان | چند ساعت؛ کدام مقصد؟ پرواز بزرگترین هواپیمای تاریخ؛ همین تابستان ایمن‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران

سالن خلیج فارس در اردیبهشت سال جاری میزبان کنسرت هنگ درام «نادیشانا» نوازنده نامی اهل روسیه بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در این کنسرت «نادیشانا» که به عنوان یکی از بهترین نوازندگان هنگ درام دنیا معروف است، در سالن خلیج فارس - فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت. این نوازنده اهل روسیه است و در اردیبهشت سال جاری برای اجرا به تهران سفر کرده بود.

این هنرمند برای نخستین بار به ایران آمد تا در میان استقبال مخاطبان روی صحنه برود.

کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی

 

نادیشانا (Nadishana) نوازنده مطرح چندین ساز، آهنگساز و طراح صدا از سیبری، کسی که شیوه‌ای خلاقانه و مخصوص به خود برای دنیای ترکیب و تلفیق موزیک‌ها دارد، ترکیبی خلاقانه از سازهای سنتی متفاوت از سراسر جهان که بر اساس تکنولوژی عصر حاضر و سبک مدرن امروزی طراحی شده است. او قادر به نواختن بیش از ٢ نوع ساز از نقاط مختلف جهان است، که شامل سازهایی که خود ساخته نیز می‌شود. نادیشانا با زحمات، تلاش و کوشش بسیار تکنیک‌های منحصر به فرد خود را برای نواختن هر یک از سازهایش ابداع کرده است. او شیوه‌ی خود را در ویرایش و افکت صداهای دیجیتالی Sound Microsurgery  نامیده است.

این هنرمند برجسته، صاحب مجموعه‌ی بزرگی از آلات موسیقی (بیش از ٢ ساز) از بخش‌های مختلف جهان است. او در حال حاضر در برلین زندگی می‌کند و روی چندین پروژه، مشغول به کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی