Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-09@02:31:04 GMT

مربی ورزشی متجاوز در شیراز بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۳۵۳۵۳

مربی ورزشی متجاوز در شیراز بازداشت شد

شیراز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: پرونده یک مربی ورزشی متجاوز با صدور کیفرخواست به شعبه یک کیفری استان ارسال شده و این فرد هم اینک در بازداشت است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، علی صالحی اظهار کرد: در پی انتشار مطالبی مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز، فرد متهم که 40 ساله و فاقد سابقه کیفری است دستگیر شد و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این که برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده است، گفت: پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس در دست رسیدگی است.

صالحی افزود: در مورد این متهم قرار نظارت قضایی و منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربیگری صادر شده است و مجوز فعالیت او لغو خواهد شد.
وی تاکید کرد: در این پرونده تنها یک نفر شاکی است و تاکنون فرد دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است.

پیش از این مطالبی در مورد تجاوز یک مربی دفاع شخصی به یک هنرجوی پسر 10 ساله در شیراز در شبکه های اجتماعی مطرح شده و در برخی از این شبکه ها آمده بود که تجاوز به بیش از یک هنرجو صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور

مرد جوانی که متهم است از زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس  مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور  و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌‌خاطر اتهام  اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به  دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد. 

tags # زهره فکور صبور سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور
  • متهم به قتل زهره فکور صبور بازداشت شد
  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • فیلم| لحظه بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو آستین بالا زدند
  • درخواست وکلای هلندی برای بازداشت نتانیاهو
  • اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو دست به کار شدند
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!