Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفتگو با ایسنا با بیان این مطلب گفت: در ساعت ۱۶:۱۸ ظهر امروز یک حادثه در شهرک استقلال واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان به سامانه آتشنشانی گزارش می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی گفت: در این حادثه یک کامیونت با اتوبوس شخصی که متعلق به یکی از کارخانجات صنعتی بوده و خالی از مسافر هم بود، به صورت شاخ به شاخ و از مقابل با یکدیگر به شدت برخورد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ملکی، زمانی که آتشنشانان به محل حادثه رسیدند راننده کامیونت داخل اتاق خودرو محبوس بود و ماموران بعد از برش قطعات کابین راننده را از آن خارج کرده و تحویل ماموران اورژانس دادند و پس از معاینه مشخص شد که راننده که مردی حدود ۴۵ سال بود به علت شدت جراحت جان خود را از دست داده بود.

وی همچنین گفت: محل برای تعیین علت حادثه تحویل ماموران پلیس راهور شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف اتوبوس کامیونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

 

 وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

 

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

 

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس