Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  علی اصغر مونسان در بازدید از آبشار بیشه اظهار کرد: این مکان با توجه به گرمایی که وجود دارد می‌تواند یکی از مراکز بسیار خوب گردشگری باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که بعد از این بازدید اعتبارات لازم را در این رابطه مهیا کنیم تا این نقطه به یک قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: در غرب کشور امکانات بسیار خوبی داریم و طبیعت و مزیت‌های مناسبی وجود دارد که یکی از این نقاط همین آبشار بیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان دریاچه گهر را یکی دیگر از نقاط زیبا که می‌تواند به رونق گردشگری کشور کمک کند؛ عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقای این منطقه به هر میزان بودجه استانی که به این مهم اختصاص داده شود ما نیز از محل اعتبارات ملی کمک خواهیم کرد که قرار است یک میلیارد تومان استانی و همین مقدار اعتبار ملی تخصیص یابد.

وی گفت: باید امکانات متناسب با این همه زیبایی مهیا شود تا مردم بتوانند بهره بیشتری از این مکان ببرند.

مونسان خاطرنشان کرد: هر مقدار که در حوزه گردشگری فراهم شود ما هم در سطح ملی کمک خواهیم کرد اگرچه اعتقاد داریم بخش‌های غیردولتی نیز حتما باید فعال شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: در این مکان بوم گردی حتما باید فعال شود و جوامع محلی مشارکت داشته باشند.

مونسان ادامه داد: امکانات و پتانسیل‌های کشور زیاد است و نمی‌خواهیم کارها دولتی پیش روند چراکه کارهای دولتی سرانجام خوبی نخواهند داشت؛ حتما مردم باید حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاران محلی و منطقه‌ای نیز مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: در این راستا تسهیلات خیلی خوبی را درنظر گرفته‌ایم که در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شود اما اولین اقدام این است که بتوانیم جوامع محلی را آموزش و ارتقا دهیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی بوم‌گردی را سهل‌الوصول برشمرد که سریع می‌تواند وارد مدار شود و ادامه داد: باید اقامتگاه‌های خوبی را مهیا کرد و امیدواریم که اداره کل میراث فرهنگی و استاندار لرستان بتوانند تلاش مضاعفی را داشته باشند تا این فضاهای به نقاط خوب گردشگری تبدیل شوند؛ ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 4351008

منبع: مهر

کلیدواژه: آبشار بیشه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری علی اصغر مونسان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز دهه کرامت مجلس شورای اسلامی بیرجند یاسوج سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۳۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان