Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@14:37:07 GMT

دبیرکل جدید سازمان D8 با ظریف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۱۰۰۵

دبیرکل جدید سازمان همکاری‌های اقتصادی کشورهای در حال توسعه با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  جعفر کوشاری، دبیرکل جدید سازمان همکاری های اقتصادی کشورهای در حال توسعه ( D8 ) بعداز ظهر امروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. در این دیدار ظریف ضمن با اهمیت دانستن گروه  D8 و ظرفیت های مختلف نهفته در کشورهای این گروه برای توسعه همکاریها، از علاقه‌مندی و آمادگی کشورمان به منظور توسعه همکاری با بخش خصوصی کشورهای عضو این سازمان و تبادل تجارب در حوزه های علمی و فناوری با آن کشورها یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتقال تکنولوژی، همکاری در بخشهای تحقیق و توسعه، تامین مالی پروژه های اقتصادی، اتاق تهاتر، همکاری در تولید و صادرات دارو از جمله موضوعات دیگر مطرح شده در این دیدار بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • سطح تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم