Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید غریب سجادی شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه هیات امناء مرکز مطالعات و پژوهش شورای اسلامی شهر سنندج که در محل شورا برگزار شد، گفت: مدیریت شهری تاوان نبود مطالعات و پژوهش را داده است و در این دوره در شورا و شهرداری رویکرد بر این اساس بوده که از پژوهشگران و کارشناسان استفاده شود.

عضو شورای شهر سنندج عنوان کرد: نظام تصمیم گیری مبتنی بر نظر های پژوهشی و علمی باشد و در دوره گذشته نیز این خلاء حس می شد اما در این دوره استارت کار زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده در شهرداری شهر های بزرگ ایران تصمیم به تاسیس این مرکز گرفته شد.

سجادی گفت: ارکان تصمیم گیری مرکز هیات امنا، شورای پژوهشی و رئیس این مرکز خواهد بود.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر سنندج عنوان کرد: عدم ارتباط بدنه پژوهشی با بدنه اجرایی از مشکلات اصلی کشور است و به همین منظور از شهردار به عنوان بدنه اجرایی در هیات امناء این مرکز استفاده کرده ایم.

وی افزود: پنج نفر از اساتید کاربلد شهر سنندج در حوزه مدیریت شهری در هیات امناء این مرکز استفاده شده اند.

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر سنندج اظهار داشت: بودجه این مرکز برای شروع کار ۱۰۰ میلیون تومان از بودجه شهرداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4351050

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های ایران شهرداری سنندج شورای شهر سنندج بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز دهه کرامت مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف یاسوج خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم از ارسال ۱۵۰ پرونده برای انتخاب اساتید نمونه از سوی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: ۶ نفر از این اساتید زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایسنا، علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب اساتید نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیات علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هبات‌های ممیزه وزارت علوم تاکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیات‌های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیات علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و شش نفر از اساتید نمونه خانم هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند