Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:41:20 GMT

درمان کودکانمان را مطالبه می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۳۱۴۸

درمان کودکانمان را مطالبه می کنیم

ارومیه- ایرنا- در حالی که برخی ها طی روز گذشته تلاش کردند تا تجمع دختران شین آبادی همراه با والدینشان در مقابل درب ساختمان پاستور را سیاسی جلوه دهند، پدر یکی از این دانش آموزان گفت: مطالبه ما درمان کودکانمان است.

مولود طاهرآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پیرانشهر بیان کرد: امکانات درمانی مناسب برای این دانش آموزان وجود ندارد و مسوولان وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش به تعهدات خود مبنی بر تهیه امکانات لازم در داخل یا اعزام آنان به خارج از کشور عمل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: دلیل این تجمع صرفا پیگیری درمان این دانش آموزان بوده است و والدین و دانش آموزان شین آبادی به دنبال سیاسی کاری در این موضوع نیستند.
وی از رسانه ها خواست تا موضوع دانش آموزان شین آبادی را وارد بازی های سیاسی نکرده و تنها درمان آنان به عنوان یک مطالبه عمومی را دنبال کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در 28 خرداد سال جاری به خبرنگار ایرنا گفته بود که کمیسیون پزشکی دانش آموزان شین آبادی فردا (سه شنبه) برگزار و در مورد اعزام آنان به خارج از کشور جهت ادامه درمان، تصمیم گیری می شود.
اما معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 31 خرداد از تامین برخی امکانات برای جراحی دانش آموزان شین آبادی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) خبر داد و گفت: دیگر نیازی به اعزام آنان به خارج از کشور نخواهد بود و اقدامات درمانی آناندر داخل کشور ادامه می یابد.
'طیب قدیمی' درباره وضعیت رسیدگی به دانش آموزان شین آبادی بیان کرده بود که یک کمیته علمی در بیمارستان حضرت فاطمه(س) با حضور مجرب ترین استادان و جراحان درمان سوختگی و ترمیمی کشور تشکیل شد و همه این دانش آموزان معاینه و ویزیت مجدد شدند اما به نظر می رسد والدین و دانش آموزان شین آبادی با گذشت حدود یک ماه از این تصمیم از وضعیت و امکانات درمانی ناراضی هستند.
به گزارش ایرنا در 15 آذر سال 1391 شمسی، دبستان دخترانه ای در روستای شین‌آباد پیرانشهر از توابع آذربایجان غربی آتش گرفت که در نتیجه آن 2 نفر از دانش آموزان در اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند و 14 نفر دیگر هم دچار سوختگی شدید شدند.
این دانش آموزان و والدین آنان با وجود تحمل صدمات روحی و جسمی همچنان با دلهایی پر از امید و آرزو به روزهای آینده و تصمیم گیری کمسیسیون پزشکی می نگرند.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شين آبادي ها تجمع ساختمان پاستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله دهقانی فیروز آبادی عصر دوشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: «وعده صادق» به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از علم و فناوری بومی در حوزه دفاعی و امنیتی برخورد است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور بیان کرد: علم و فناوری در سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشت و فروش شرکت‌های دانش‌بنیان به عدد ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

دهقانی فیروز آبادی از تشکیل مرکز ملی هوش مصنوعی خبرداد و خاطرنشان کرد: منابع در سال ۱۴۰۲ شش برابر رشد داشته است.

معاون رییس جمهور افزود: در سال گذشته قراردادهایی با نهادهای مختلف داشتیم که در این عرصه رشد ۵ برابری رقم خورد.

کد خبر 6092625

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم