Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم رونمایی از تندیس استاد محمود شاهرخی شاعر، ادیب و نویسنده بمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان بم در محل پارک ارگ قدیم برگزار شد.

در این مراسم محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ گفت:برای بیست و چهارمین سال متوالی، شاهد برگزاری جشنواره شعر رضوی در استان کرمان هستیم و این امر اتفاق مبارکی است که یک جشنو اره شعر پس از گذشت ربع قرن، به کار خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روز‌ها در فضای کشور عطر وجودی امام رضا (ع) پراکنده است و همه جا نام این امام همام به گوش همگان میرسد؛ افتخار ما استان کرمانی‌ها این است که مبدع جشنواره‌های رضوی؛ استان کرمان بوده است.

علیزاده تصریح کرد: ازجمله کار‌های خوبی که دراین جشنواره رخ داد پرداختن به یکی از ادبای برجسته کشور، استاد مرحوم شاهرخی که زادگاه این شاعر شهیر شهرستان بم است و امروز و در دومین روز از جشنواره ملی شعر رضوی؛ شاهد رونمایی از تندیس این استاد فقید هستیم.
انتهای پیام/ی

رونمایی از نتدیس مرحوم شاهرخی شاعر کرمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور یعقوبعلی نظری پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت رونمایی شد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برابر قانون جوانی جمعیت تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جمعیت روشن است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: ستاد جوانی جمعیت با هدف جوانی جمعیت و افزایش رشد مثبت موالید در کنار همه دستگاه‌ها نیز تکالیف خودش را دنبال می‌کند.

گفتنی است؛ دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان؛ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت