Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@02:59:24 GMT

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۷۹۶۸

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام است

مبارکه - معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های نیمه تمام است و تا تکمیل پروژه های نیمه تمام نباید هیچ پروژه جدیدی آغاز شود.  

به گزارش خبرنگار ایمنا شهرستان مبارکه، مهرالله رخشانی مهر در بازدید از طرح های نیمه تمام مدارس این شهرستان اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از پروژه هایی که ۶۰تا ۷۰ درصد پیشرفت داشته اند در دستور کار نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های آموزشی در شهرستان مبارکه استقبال می کنیم.

محمد حسین سجاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در این بازدید تصریح کرد: شهرستان مبارکه در بین پنج شهرستانی که بیشترین بافت فرسوده را در استان اصفهان دارد، قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه های آموزشی در مبارکه همچنان مسکوت مانده است و در این مقطع زمانی نیز شرایط برای تکمیل و بهره برداری از آن وجود ندارد، افزود: باید با اولویت بندی طبق زمانی که در دست داریم برنامه ریزی کرده تا تمامی پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.

سجاد از تکمیل و بهره برداری مدرسه برزگران مبارکه تا اوایل مهرماه خبر داد و گفت: این آموزشگاه در سال تحصیلی جدید در اختیار حدود ۵۰۰ دانش آموزان قرار می گیرد. 

زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های نیمه تمام شهرستان اظهار کرد: مرکز رفاهی تفریحی فرهنگیان مبارکه(خانه معلم) که پس از گذشت ۲۶ سال، شهریور ماه امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

داوود رجبی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه در این بازدید ضمن ابراز نگرانی از کمبود فضای آموزشی در این شهرستان گفت: شهرستان مبارکه مهرماه با آغاز سال تحصیلی جدید برای حدود ۴۰۰ دانش آموز با مشکل کلاس و بحران مواجه است و باید جوابگوی مردم و دانش آموزان باشد.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار دانش آموز در شهرستان مبارکه مشغول به تحصیل هستند، افزود: امکانات و تجهیزات در این شهرستان بسیار محدود است. 

به گزارش ایمنا، در سفر معاون عمرانی وزیر و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مقرر شد با توجه به اعتبارات اختصاص داده شده مشکل پایه دوازدهم در مبارکه تا اول مهرماه رفع شود. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش طرح هاي عمراني مبارکه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی