Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:12:37 GMT

سرقت مسلحانه در استان ایلام به صفر رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۳۲۴

سرقت مسلحانه در استان ایلام به صفر رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری  امروز در نشست علمی پلیس مردم مدار به روایت رسانه دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام اظهار داشت:  در بحث سرقت مسلحانه استان ایلام از طلافروشی ها و بانک ها در چهار ماه اول سال‌جاری نسبت به سال گذشته به صفر رسیده است که این نشان از حضور میدانی پلیس با شبانه روزی و مشارکت فعال مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در سه ماهه اول سالجاری ۱۶۰ کیلو گرم مواد مخدر در استان کشف شده که طی مراحل قانونی جهت اجرای حکم به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

وی گفت: تشدید مقابله با کالای قاچاق همواره از اولویت های نیروی انتظامی است به طوری که از ابتدای سالجاری تا کنون چهار میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان کشف شده است. 

سردار یاری در این نشست از کاهش ۲۵ درصدی سرقت به عنف، ۲ درصدی منزل، ۴ درصدی موتور سیکلت، ۳۲ درصدی سرقت اتومبیل، ۴۰ درصدی تصادفات جاده ای و افزایش کشف ۴ درصدی در سطح استان ایلام خبر داد. 

وی یادآور شد: کسب رتبه ۲۳ کشور در بحت نزاع دسته جمعی، افزایش ۸ درصدی کشفیات پرونده های مسروقه و ۷۴ درصدی افزایش کشف ماهواره از دیگر موفقیت های نیروی انتظامی در سال‌جاری است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از تعامل خوب و سازنده رسانه ها در استان قدردانی کرد و گفت: رسانه ها با آگاهسازی و درج اخبار صحیح و به دور از شایعه سازی نقش بسیار ارزنده ای در تولید امنیت در سطح استان داشته اند.

کد خبر 4351482

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند سانحه تصادف خرم آباد حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز