Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:44:51 GMT

شرط پاریسن ژرمن برای جدایی نیمار

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۴۹۷۵۵

شرط پاریسن ژرمن برای جدایی نیمار

باشگاه پاریسن ژرمن در نهایت به فروش ستاره برزیلی خود رضایت داد.

به گزارش مشرق، روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا خبر داد که باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه برای فروش نیمار، ستاره برزیلی خود اعلام آمادگی کرد ولی تنها با یک شرط او را خواهد فروخت.

 

باشگاه فرانسوی می خواهد نیمار را با مبلغ 200 میلیون یورو بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی تابستان گذشته با مبلغ 220 میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن ژرمن پیوسته بود.

باشگاه پاریسی اعلام کرد که تنها بازیکنی که هرگز به فروش او رضایت نمی دهد، کیلیان امباپه است. توخل، سرمربی جدید پاریسن ژرمن اندیشه فروش نیمار را رد نمی کند ولی به جای او خواهان یک ستاره دیگر است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی پاریسن ژرمن جدایی فروش فوتبال لوشامپیونه نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۱ - پاریسن ژرمن ۰
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا