Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@07:00:16 GMT

امیری امروز هم به باشگاه پرسپولیس نرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۵۰۲۵۴

درخشش در جام جهانی سبب شد تا وحید امیری با پیشنهادات مختلفی از نقاط مختلف جهان روبرو شود اما باشگاه پرسپولیس نیز تمایل زیادی به تمدید قرارداد با وینگر خوش اخلاقش دارد. امیری در دو سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و یکی از پایه های موفقیت این تیم در لیگ های شانزدهم و هفدهم بود.

 

البته خودِ امیری نیز نسبت به تمدید قرارداد با پرسپولیس بی میل نیست اما گذشتن از پیشنهادات اروپایی و  عربی نیز ساده نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته قرار بود او به همراه مدیربرنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و مذاکرات برای تمدید قرارداد را انجام دهد اما امتحانِ دانشگاه سبب شد تا امیری در این جلسه غایب باشد. گفته می شد او امروز راهی باشگاه پرسپولیس می شود تا نشستی با مدیرعامل سرخ ها برگزار کند اما این اتفاق رخ نداد و بار دیگر مدیربرنامه هایش در جلسه حاضر شد.

 

امیری با پیشنهادهای زیادی روبرو است و همین موضوع تردیدهای زیادی را در ذهنش ایجاد کرده است. او به خوبی می داند احتمال حضورش در جام جهانی بعدی زیاد نیست و شاید این آخرین فرصت برای حضور در فوتبال اروپا یا دیگر قاره ها باشد.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس با تمام بازیکنان قراردادهای بیشتر از یک ساله امضا کرده و باتوجه به تمدیدقرارداد با برانکو ایوانکوویچ تا پایان لیگ نوزدهم، بعید است راضی شود با امیری کمتر از دو سال ببندد.

 

همین موضوع و مسائل مالی احتمالا کار تمدید با ستاره لرستانی فوتبال ایران را سخت و سخت تر خواهد کرد. اما اگر سرخ ها بتوانند امیریِ 30 ساله را در جمع خود نگه دارند، گام بلندی در راستای موفقیت در لیگ هجدهم برداشته اند.

 

قرمزپوشان پایتخت یک ماه است که تمریناتشان را آغاز کرده اند و غیبت وحید امیری در این یک ماه سبب شده تا برانکو ایوانکوویچ خواستار روشن شدن هرچه سریع تر تکلیف این بازیکن شود.

 

بسته بودن پنجره پرسپولیس و محرومیت از نقل و انتقالات روند مذاکرات را سخت و سخت تر کرده چرا که پس از جدایی محرمی، احمدزاده و مسلمان پرسپولیس به شدت نیازمند تمدید قرارداد با امیری است. شاید اگر پنجره نقل و انتقالات بسته نبود، باشگاه پرسپولیس نسبت به جدایی و لژیونرشدن امیری مخالفت زیادی نمی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۵۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد

وحید امیری دومین پنالتی سرنوشت ساز زندگی ورزشی خود را در اراک از دست داد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

  ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم